Propozycja makijażu dla MatleenaMakeUp


"Dla Ciebie jestem sobą i choć tak mało jest, nie potrafię być przed Tobą nikim więcej" 


"Mam siłę jeszcze bardziej się zakochiwać- całe otoczenie spycha mnie w tym kierunku."


"Chcę do Ciebie, nic więcej. To dużo, mało i wszystko." 


"I myślą przywieram do Twojego imienia tak jak rękoma do szyi."


"Nie żałuję ani jednej chwili spędzonej z Tobą."


"Odkąd Cię pokochałem moja samotność zaczyna się dwa kroki od Ciebie."


"Tak tęsknić potrafię tylko za Tobą."


"Rzęsami o moje rzęsy zapaliła światło oczu."


"Są minuty ważniejsze niż całe lata."






----------------------------------------------------------
Z racji , że ja swoje walentynki obchodzę nieco wcześniej postanowiłam pokazać wam jak te walentynki wyglądały w moim makijażu i dołączyć do konkursu (http://matleenamakeup.blogspot.com/2013/02/walentynkowy-konkurs.html ) .

Mam nadzieje, że wam się spodoba moje praktyczne podejście do sprawy !



A tak na koniec to chciałabym powiedzieć, że mój facet jest najlepszy bo dostarcza mi spełnienia emocjonalnego, cielesnego i intelektualnego . 


6 komentarzy:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.