Perfecta Spa - cukrowy peeling do ciała - czekolada + olej kokosowy


Perfecta SPA 
Cukrowy Peeling do ciała 
-czekolada, olej kokosowy-
(ujędrniający)

Cena : 17zł 

Pojemność : 225 ml 

Zapach : niesamowity ! czekolada, kokos - wszystko co najlepsze !

Konsystencja : mocno cukrowa, rozpuszcza się pod wpływem ciepła i wody podczas pocierania 


Od producenta :

Cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy. Ujędrniający. Peeling regulując mikro krążenie przeciw działa cellulitowi a apetyczny zapach czekolady odpręża i poprawia nastrój. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładza powierzchnię skóry i niweluje wszelkie niedoskonałości. Ponadto olejek kokosowy intensywnie zmiękcza i ułatwia zatrzymywanie wilgoci w skórze a zawarte w peelingu masło kakaowe działa ujędrniająco i regenerująco .

Skład: Paraffin Oil, Sucrose, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Theobroma Cacao, Cocos Nucifera, Gardenia Tahitensis, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Synthetic Wax, C.I. 77499, C.I. 77491, C.I. 77492, Sodium Propylparben. 


Uwielbiam ten peeling, cudownie działa na moje ciało. Niesamowicie wygładza skórę dzięki czemu jest bardzo delikatna. 

Używam go 3-4 razy w tygodniu na całe ciało. Jedno opakowanie wystarcza mi na prawie miesiąc. 

Z chęcią będę do niego powracać. 

Jaki jest Twój ulubiony peeling ?

25 komentarzy:

  1. Ulubionego peelingu nie mam, ale zastanawia mnie jedne rzecz dotycząca tego. Parafina na 1. miejscu w składzie, nie za dobrze. Oczywiście każdy wie lepiej co mu pasuje i jak bardzo parafina mu przeszkadza. Myślę jednak że to całe "wygładzenie" skóry, to tylko powłoka, którą pozostawia parafina. Poczytaj troszkę o tym w necie, to może inaczej będziesz podchodzić do tego typu produktów. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest tutaj parafina i zdaje sobie sprawę, że zawdzięczam jej gładkość . Mojej skórze wcale to nie przeszkadza, mi tym bardziej . Lubię kosmetyki naturalne, ekologiczne ale lubię też te które nie do końca mają taki idealny skład. Całe życie używałam takich rzeczy a teraz kiedy nastała moda na produkty Eko mam nagle je odstawić i mówić, że są fe ? Dla mnie nie są :) Lubię ten peeling :D podobnie jest z szamponami :) wcale nie przeszkadza mi że mają jakiś tam silikon itp. :) Dla mnie są spoko, sprawdzają się .
      Drobinki w tym peelingu zawarte doskonale zdzierają naskórek a to że okrywa ją delikatnie parafiną to co? Jest okej :)

      Usuń
    2. Rozumiem, każdy wie najlepiej co jest dobre. Ja np. nie lubię produktów z parafiną, bo cała się po nich kleje. Parafina od zawsze była i na pewno zostanie. Jeśli chodzi o silikony w szamponach to faktycznie, zrobiło się wielkie wow. Jeśli coś jest dla nas dobre, to możemy tego używać. Sama nie jestem jakaś EKO, bo używam wszystkiego co wpadnie w moje ręce, ale jednak są kosmetyki gdzie skład odgrywa dużą rolę. Ciekawa konwersacja się utworzyła :)

      Usuń
    3. Jeśli chodzi i naturalny peeling - zamówiłam - wczoraj go dostałam , peeling z nasion malin ;) pokaże go wkrótce w poście o zakupach :D zobaczymy czy się sprawdzi :D

      Ja się po parafinie nie lepię :D jestem śliska ;p

      Usuń
    4. Ja chyba bym go prędzej zjadła. ;)

      Usuń
    5. całkiem możliwe :D też mam czasem ochotę :D

      Usuń
  2. mój ulubiony to peeling cukrowy brzoskwiniowy z Marizy :) Ale planuję wypróbować też inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię gruboziarniste peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham go! Choc moglby miec bardziej naturalny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w sumie nigdy jeszcze nie uzywałam peelingu do ciała;o

    OdpowiedzUsuń
  6. mój to z perfecty ale w takiej tubce ;) super zdziera:)

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie muszę wypróbować . Peelingów używam ostatnio mało do ciała, częściej do buzi, a jeśli już to owocowe ! :) chociaż aktualnie mam karmelowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kto lubi :D ja uwielbiam ten zapach choć w perfumach szukam cytrusów :D

      Usuń
  8. Bielenda z advocatem , mniam uzaleŻniłam sie od tego sorbetu do ciała , to Moj zdecydowany faworyt.
    Parafina pokrywajac ciało filmem zabezpiecza przed parowaniem wody i dzięki temu skóra , zwłaszcza żona sie nie wysusza.
    Ostatnio nagonka na parafinę mnie śmieszy , noworodki każdy problemami suchej łuszczàcej skóry kąpie sie w płynnej parafinie ! Jest najmniej chemiczna !!! Bo sie nie wchłania !!! O zresztą Oilatum polecam i nam dorosłym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam tego sorbetu akurat , muszę spróbować :D

      Usuń
  9. It's the best time to make some plans for the future and it's time
    to be happy. I've read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or suggestions. Perhaps you can write next articles referring to this article. I wish to read more things about it!

    Feel free to visit my blog post: http://dietgreencoffeereview.com

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.