Najpierw pokochaj siebie !



Miłość własna to nie egoizm , jeśli nie ranimy innych. Tak naprawdę pokochanie siebie samego pozwala nam na przeniesienie tego uczucia na inne osoby. 



Krzywdzący mit który wiele z nas wynosi z domu to przekonanie, że myślenie o sobie , robienie czegoś dla siebie  jest złe, naganne i egoistyczne. 



Pomyślmy! Jeśli myślimy o sobie źle , gorzej radzimy sobie z problemami i porażkami. Wewnętrzna krytyka ciągle nas krzywdzi, zwykle znajdujemy słowa które bolą nas najbardziej. 



Jeśli nie pokochamy siebie, nie pokochamy również innych, nie będziemy potrafili ofiarować miłości drugiemu człowiekowi ani też jej przyjąć. 



Gdy myślimy o sobie w sposób negatywny stajemy się wyrzutkami. Jesteśmy nieufni, skryci, nadmiernie koncentrujemy się nad własnym "ego" . 
Często też wyciągamy błędne wnioski. 



Miłość do siebie to szacunek , wiara i samoakceptacja.
Należy chwalić siebie za małe i duże sukcesy, sprawiać sobie przyjemność, dbać o swoje ciało i umysł


Na twarzy mam : 

podkład Ingrid 
puder Mariza 
bronzer/róż Duo Elf



Na ustach :
pomadka Mariza 15
pomadka Manhattan 25D


Brwi wypełniłam :

czarna kredka Avon
brązowy cień Sleek Storm 

Oczy pomalowałam :

Beauty Factory paleta 180 cieni 
rzęsy Elf
eyeliner Delia 
tusz Meybelline Cat Eyes
baza Elf 

A Ty kochasz siebie ?

20 komentarzy:

  1. świetny makijaż!
    zdecydowanie siebie nie kocham :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaach ale cudowny makijaż!!! <3 Rewelacyjnie wyglądasz Kochana!! :) A z kochaniem siebie to u mnie jest różnie niestety.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, śliczna jesteś!!! Ja zawsze chciałam mieć takie jasne oczęta *w*
    I makijaż bardzo fajny, lubię różowy :D (i wcale tego nie kryje)

    Z moim kochaniem siebie różnie to bywa ;-)

    pozdrawiam
    Cherry ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreska perfekcyjna! Oczywiście, że ja kocham siebie i wierze w siebie, jak nikt inny.

    Jak wyszły pączki?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobre :P ;D
      Ciesze się , że są ludzie którzy w siebie wierzą

      Usuń
  7. wonderful eyes. love this tutorial.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. @dokładnie to nie wiem ale w podkarpackim na 100% są w Rzeszowie i Jaśle w drogerich firlit,a tak to ewentualnie zostają apteki online albo jak mieszkasz w większym mieście to poszukać w jakiś sklepikach zielarskich,ogólnie jest słabo dostępna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie słyszałam o tych drogeriach :| u mnie ich nie ma , sprawdzę w internecie gdzie są te drogerie

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.