Mariza - puder sypki - recenzja


Puder sypki Mariza - Naturalny
(matuje i utrwala makijaż) 



Cena: 14,90 zł

Pojemność: 15g

Opakowanie : plastikowe, prosto i dobrze wykonane z zewnątrz jednak plastikowe sitko woła o pomoc i prosi firmę Mariza o lepsze wykonanie .

Konsystencja : sypka, pudrowa 

Zapach : delikatny, charakterystyczny dla pudru 

Kolor : Naturalny - przygotowany z myślą o ciemniejszych karnacjach , idealnie matuje i utrwala makijaż . Wyrównuje kolor cery 


Jak widać kolor jest ciemny ale pomimo mojego jasnego odcienia skóry nie odcinał się. Stapiał się ładnie z podkładem. 


Ja przesypałam sobie część do innego opakowania i mam go zawsze w torebce. Nie potrzebuje go nosić w całości, odrobina wystarczy gdyż puder nie wymaga zazwyczaj poprawek w ciągu dnia. 

Pudru używałam w makijażach :

Klikając w w powyższe nazwy z łatwością przeniesiecie się do poprzednich wpisów gdzie prezentowałam makijaże w których używałam kosmetyków tej firmy. 

Dużym plusem tego pudru jest jego wielkość za przystępną cenę ! Za 15g które dosłownie wystarczy nam na myślę spokojnie rok płacimy niecałe 15 zł . 

Produkt jest bardzo wydajny. 

Dodatkowo utrzymuje się od momentu nałożenia aż po samo zmycie, nie wyciera się o ubrania i dłonie którymi często możemy dotykać twarzy. 

Nie pozostawia suchego tępego matu. Twarz wygląda zdrowo i naturalnie. 

Jestem z niego zadowolona. Gdyby nie sitko w moich notowaniach w skali od 1 do 6 dostałby 5 . Niestety musi zadowolić się 4+. Sitko jest fatalne. 

Jeśli nie testowałaś jeszcze pudru sypkiego Mariza zadzwoń do konsultantki i dowiedz się więcej o kosmetykach i dostępnych odcieniach oraz o aktualnych promocjach.



Jak kosmetyk firmy Mariza polecasz ?


4 komentarze:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.