Liebster Award

Kolejna nominacja do :

Liebster Award 

tym razem od : 



----------------------------------------------

Dziękuję, że jesteście i że Ciągle was przybywa ! Jest to dla mnie bardzo ważne, cieszę się z każdego pozostawionego komentarza i odwiedzin. Ciesze się, że mam komu coś opowiedzieć i pokazać, tym bardziej ciesze się z takich nominacji od każdej z was ! 

----------------------------------------------------



Pytania :

1.Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga ?
Tak jak w poprzednim razem pisałam : do prowadzenia bloga skłoniło mnie to, że nie mam z kim porozmawiać o moich pasjach kosmetycznych i makijażowych. Lubię się dzielić tym co wiem i chłonąć nowe informacje. Prowadzenie bloga ułatwia mi i jedno i drugie.

2.Masz jakieś motto życiowe?

Mam ich wiele ! 



3.Jak tak to jakie?

Najważniejsze :
„Przyciągam do siebie wszystko to, czemu poświęcam moją uwagę, energię, oraz czemu okazuję moje zainteresowanie, bez względu na to, czy są to rzeczy pozytywne czy negatywne”

4.Ulubiony film?

Nie mam ulubionego filmu. Uwielbiam seriale !
Chłonę nałogowo! 

5.Jakie miejsce Twoim zdaniem jest najpiękniejsze na świecie ?

Nowy Jork ! 

6.Czego najbardziej się boisz?

Samotności. 

7.Czy Twoim zdaniem istnieje przyjaźń damsko-męska ?

Tak.

8.Ile masz lat?

według rocznika 21 , ale urodziny mam dopiero w lipcu więc można powiedzieć, że nadal jestem gorącą 20 ! 

9.Co robisz w wolnym czasie ?

Bloguję ! 
Spędzam czas z bratem, przyjaciółką, chłopakiem, znajomymi, kotem.

10.Ulubiona piosenka?

Nie mam jednej najbardziej ulubionej .

11.Najlepsza przeczytana przez Ciebie książka?

Dean Koontz "FAŁSZYWA PAMIĘĆ"
Harlan Coben "BEZ POŻEGNANIA" 


9 komentarzy:

  1. O mamo, jesteś tylko rok starsza ode mnie! Powiem Ci, że kamień spadł mi z serca, bo zakładając bloga poczułam się trochę jak... dziecko xD Nie dlatego, że blogi są dziecinne (bo nie są!), ale ze względu na mój wiek właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo to ja rocznikowo 22 .. chip chlip... Muszę już zbierać na trumnę :P
    hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym do Nowego Jorku ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj ^^ Super że dostałaś nominacje :)
    Zajrzysz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.