Liebster Award 2

Kolejny raz, właściwie to drugi otrzymałam nominację do Liebstera. Ogromnie się cieszę i dziękuję ! 


(grafika z bloga 77gerda)
Kilka zasad:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego 

blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

Nominacja ta jest najczęściej przyznawana dla blogów o 

mniejszej liczbie obserwatorów i daje możliwość ich 

rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy 

odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby 

nominującej Cię . Później Ty nominujesz 11 osób oraz 

zadajesz im 11 pytań wymyślonych przez Ciebie. Nie można 

nominować bloga, który Cię nominował.


Oto moje odpowiedzi :

1.Skąd nazwa Twojego bloga ?

Nazwa mojego bloga (dziewczynazjasla.blogspot.com) pochodzi od miejsca w którym obecnie się znajduję, mieszkam, żyję itd. Kilka słów wstępu zawarłam w pierwszym poście na tym blogu.
Śmieszniejszą część tego skąd podpowie piosenka:


2.Gdzie znajdujesz inspirację do tworzenia ?

Większość inspiracji rodzi się w mojej wyobraźni ale nie ukrywam, że inspirują mnie również ludzie, miejsca, zdarzenia  i oczywiście muzyka.

3.Kto wykonuje zdjęcia umieszczone na Twoim blogu ?

95 na 100 zdjęć na moim blogu wykonuję sama, reszta to zwykle znajdy które służą mi np. w recenzjach .

4.Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga ?

Głównym powodem jest to, że tak naprawdę nie mam z kim porozmawiać, komu opowiedzieć o wszystkich cudownościach kosmetycznych które mnie fascynują. Wśród moich znajomych nie ma dziewczyn które aż tak kochały ten temat jak ja dlatego muszę sobie jakoś radzić. 

5. Ulubiony dzień tygodnia? 

Niedziela. 
Zdecydowanie .

6.Szczególna data . Dlaczego ? 

10.05.2005r. na świat przyszedł mój brat . Najważniejszy mężczyzna w moim życiu. 

7. 3 ulubione rzeczy z którymi nie rozstajesz się na co dzień?

Laptop. Zabieram go zawsze ze sobą - nawet na jedną noc u przyjaciółki . Czuję się wtedy bardziej komfortowo gdy jest ze mną choć nie zawsze go używam .

Aparat. Możliwość robienia zdjęć daje mi wiele radości, pozwala uwieczniać chwile, momenty, obrazy... 

Telefon. Taka jakby moja 3 ręka. 

8.Ulubiony gadżet ?

Powiedziałabym, że tablet ale go nie posiadam. 

9. Nie potrafię żyć bez ...?

Miłości, seksu i kasy . 

10.Styl który wyjątkowo wzbudza w Tobie negatywne emocje?

Szczerze nic nie przychodzi mi do głowy konkretnego. Nie lubię jedynie długich włosów u mężczyzn . 

11.Twój autorytet. 

Nie mam jednego autorytetu. 


Do Liebstera zapraszam : 













Moje pytania dla was : 

1. Co Cię inspiruje i daje motywację do tworzenia nowych postów ?

2. Jaka jest najbardziej żenująca piosenka która kiedykolwiek Ci się podobała ? 

3. Jaki jest Twój wymarzony kosmetyk do makijażu lub pielęgnacji którego jeszcze nie miałaś ? 

4. Jakaś historia którą wspominasz z uśmiechem na ustach ?

5. Największy bubel jaki wpadł Ci w dłonie ?

6. Ulubione motto, powiedzenie ?

7. Najlepsza książka jaką przeczytałaś lub film który oglądałaś ?

8. Pierwsza myśl po przebudzeniu ?

9.  Dokończ zdanie . Nie potrafię żyć bez... 

10. Dokończ zdanie . Gdybym wygrała 5mln złotych wydałabym je na ... 

11. Ulubiona rzecz w Twojej szafie . 



Dziękuję :


za zaproszenie do zabawy. Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. gratuluję nominacji ;) obserwuję i było by mi bardzo miło jesli ty zaobserwujesz mojego bloga http://polcia2704.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje :) napewno odpowiem :) fajnie miec takiego malego brata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że odpowiedziałaś :) Teraz ciut więcej wiem ^^ hehe też mam młodszego brata ^^

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.