Kozłowski : powder, rouge, make up brush

PĘDZLE KOZŁOWSKI - NAJWYŻSZA POLSKA JAKOŚĆ I PRECYZJA


Od producenta :
Firma Kozłowski - od prawie 60-ciu lat pielęgnuje rodzinne tradycje wyrobu pędzli różnego rodzaju i przeznaczenia.

Mistrzowskie możliwości, precyzja ręcznego wykonania i zamiłowanie do pędzli sprawiły, że marka Kozłowski zyskała szerokie uznanie Klientów i ugruntowała swoją pozycję na rynku.

Nasze doświadczenie rzemieślnicze zdobywane przez dziesięciolecia oraz użycie w procesie produkcyjnym tylko surowców najwyższej jakości, uczyniły nazwę Kozłowski synonimem pędzli najwyższej klasy.

Pędzle Kozłowski to wyroby gwarantowanej jakości w atrakcyjnej cenie, a ich bogata oferta asortymentowa pozwoli każdemu wybrać odpowiedni rodzaj pędzla, który zaspokoi najbardziej indywidualne potrzeby.

Za to ręczymy naszą fachowością, wieloletnią tradycją i szacunkiem dla Państwa oczekiwań.

Polecamy profesjonalne pędzle:
artystyczne
kosmetyczne
do paznokci
do daktyloskopii
do porcelany dentystycznej
do zdobienia porcelany i bombek
techniczne
specjalistyczne
hobbystyczne
szkolne



III moje ulubione pędzle do makijażu  i moja opinia na temat pędzli :

*Powder E-PB89 
*Ruge R-PB 51
*Make Up Brush  CB 631 


Na pierwszy ogień : 


Pędzel do pudru EPB 89 w wykonaniu Extra , najwyższej jakości naturalne włosie (mieszanka włosia wiewiórki), aksamitne w dotyku, ułożone owalnie . 

Cena 40 zł 

Mój ulubiony pędzel do pudru . Świetnie spisuje się przy pudrach sypkich gdyż jest strasznie delikatny i mięciutki. Nie odkształca się po kąpieli, czasem wychodzą z niego pojedyncze włoski ale w zupełności mi to nie przeszkadza. Jest niezwykle przyjemny w dotyku. Rączka drewniana, nie obija się a napis jest w całkiem dobrym stanie pomimo, że mam go już pewnie z 2-3 lata. Czasem nakładam nim bronzer w kamieniu gdyż nie nabiera dużej ilości produktu dzięki czemu nie zrobimy sobie krzywdy wykonując szybki makijaż np. przed wyjściem do pracy. 



Drugim mocnym zawodnikiem jest tutaj pędzelek do różu
R-PB 51 

Wielkość uniwersalna do nanoszenia pudru bronzera i różu, z naturalnego,bardzo delikatnego włosia racoon, drewniany czarny stabilny trzonek.Mięsiste włosie świetnie "chwyta" puder i róż, nie pyli i pozwala na perfekcyjne nałożenie kosmetyków. 

Według mnie nadaje się głównie do produktów prasowanych, w kamieniu. Włosie według mnie dość twarde, nabiera dużo produktu dzięki czemu możemy mocno wykonturować twarz ale jeśli nie mamy wprawy istnieje duże prawdopodobieństwo, że zrobimy sobie plamę.  Najczęściej nakładam nim róż i bronzer. Niestety dłuższe rozcieranie powoduje zaczerwienienie skóry.  Po czasie jest delikatnie kujący. Nie odkształca się podczas mycia i przyjemnie mi się go użytkuje. Kocham go i nienawidzę jednocześnie.  

Cena 30 zł


Na koniec pędzel do nakładania cieni CB631 

Ułożone owalnie, miękkie włosie pony (włosie naturalne); do nakładania cieni, modelowania, do białego cienia. 

Najczęściej służy mi do nakładania cienia na całą powiekę , nakładania jaśniejszego cienia na granicy i rozjaśniania kącików i łuku brwiowego. Spisuje się idealnie, jest miękki i nie wypada z niego włosie. 

Cena 15 zł 

Jakie są wasze ulubione pędzle do pudru, bronzera i różu ?



14 komentarzy:

  1. Dużo dobrego słyszałam o tych pędzlach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię :) pozornie wyglądają identycznie ale w dłoni czuć luksus :D

      Usuń
  2. Słyszałam ,że te pędzle są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje kolekcja pędzli jest bardzo marna....do różu używam z essence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne żeby umieć się posługiwać pędzlem a nie żeby był drogi;)

      Usuń
  4. ja mam kilka pędzelków zaledwie. do różu haruko - nowy nabytek, do pudru ecotools, a do cieni mam dwa z inglota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam ani ecotools ani inglota w swojej kolekcji ;0

      Usuń
  5. niestety nie posiadam pędzli z tej firmy aczkolwiek słyszałam , że są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze a ja mam bardzo tani i bardzo do dup.ki pędzelek:( chyba musze zainwestować w coś lepszego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli opanowałaś posługiwanie się pędzlami i chcesz inwestować polecam jak najbardziej :) ale jeśli chcesz się pobawić zestaw z Lancron za 100 zł za 15 pędzli też nie będzie złym wyborem

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.