Kosmetyki Kymona

Całkiem niedawno informowałam was o nowo podjętej współpracy z pewnym sklepem internetowym. Dziś chciałabym wam zaprezentować kilka kosmetyków które będę dla was recenzować w najbliższym czasie.


Produkty które znajdą się pod lupą :

*Kymona Keratin Bi-Phase 500ml, odżywka dwufazowa z keratyną, bez spłukiwania
*Kymona Keratin Oil 10ml, olej keratynowy
*Kymona Keratin Oil 30ml, olej keratynowy
*Kymona Macadamia Oil 10ml, olej makadamia
*Kymona Macadamia Oil 30ml, olej makadamia


Obecnie na facebook'u fryzjerskie.com odbywa się konkurs do którego serdecznie was zapraszam . Do wygrania jest fajny zestawik ! 


Regulamin znajdziecie na ich fanpage'u

Czy stosujecie keratynę ? Jakie są wasze doświadczenia ? 

23 komentarze:

  1. ta odżywka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przesyłka .
    Jestem ciekawa tej odżywki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem bardzo ciekawa , wkrótce zaczynam testowanie :D

      Usuń
  3. Wyglaają bardzo fprofesjonalnie!; ) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuję kosmetyki z keratyną,samej nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie stosowałam chyba , to moje pierwsze starcie :D

      Usuń
  5. Jestem ciekawa recenzji. Nie znam tych kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. ano wygląda :D a jak będzie wyjdzie w trakcie :D

      Usuń
  7. daj znac jak Ci sie sprawdza, bo bardzo ciekawe produkty ;) jak beda dobre to sobie kupie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. wielgachna butla :D nigdy nie miałam tak wielkiej odżywki :D

      Usuń
  9. jestem ciekawa recenzji dlatego dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam również do siebie :) http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Your way of explaining all in this article is really fastidious, every one be capable of easily know it, Thanks a
    lot.

    Also visit my website; Kolagen na zmarszczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tych produktow :)
    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tzn nie mialam okazji z nimi sie spotkac...czekam na recenzje, przyjemnych testow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , chyba we wtorek zacznę testowanie :D

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.