Kalendarz 2013


Beata Pawlikowska - Kalendarz 2013 
ROK DOBRYCH MYŚLI 

Trochę o samej autorce :

Beata Pawlikowska - pisarka, dziennikarka, ilustratorka książek, fotografka, podróżniczka, tłumaczka . 

więcej info :

Od kiedy zobaczyłam ten kalendarz na jakimś blogu - zapragnęłam ! Niestety aż do teraz nigdzie nie mogłam go znaleźć. Jednak dzięki uporowi J. udało mi się i mam ! 
Jest cudowny a zawarte w nim myśli są niepowtarzalne. Do nadrobienia miałam miesiąc. Dziś jestem już na bieżąco. 


Słowo na wczoraj : 


Ulubione ze stycznia : 

1 styczeń 
"Jestem sobą . Nie porównuję się z innymi, bo każdy jest inny. Ja jako ja zaczynam nowy rok mojego życia. Będę szczęśliwa."

2 styczeń 
"Będę elastyczny. Nie żądaj, żeby wszyscy dostosowali się do ciebie. Czasem ty spróbuj dostosować się do nich. Może odkryjesz coś ciekawego.'' 

4 styczeń 
" Każdy ma prawo podejmować swoje własne decyzje, zamiast naprawiać innych ludzi, spróbuj się wreszcie zastanowić jak chciałbyś zmienić swoje własne życie. "

7 styczeń 
"Nie staraj się wszystkiego za wszystkich załatwić. Jeśli masz odruch porządkowania i doprowadzania do perfekcji , rób to na swojej przestrzeni. Pozwól innym żyć jak chcą. "

14 styczeń 
" Zwróć uwagę na to co płynie z Twojego telewizora. Z katastroficznych wiadomości nie powstanie dobra energia. Dbaj o to co oglądasz i czego słuchasz. "

18 styczeń
" Niech lepiej każdy zajmuje się sobą. Dzisiaj rozdaję wszystkim uśmiechnięte spojrzenia. Nie oceniam. "

23 styczeń 
" Siła nie bierze się z narzekania ani marudzenia. Siła bierze się ze skoncentrowania myśli w poszukiwaniu konstruktywnego rozwiązania. Nie marudź.  Myśl pozytywnie."

25 styczeń 
" Nie szukaj rozumem, znajdziesz sercem." 

26 styczeń
"Rety, ile czasu i energii człowiek marnuje na plotkowanie i innych! Nie mam czasu zrobić manicure'u, ale pół godziny gadam o głupotach ?
O nie. 
Szanuję mój czas, lepiej poświęcić go na coś , co mnie rozwinie albo upiększy niż na obgadywanie. Nie jestem lepsza ani lepszy od innych. " 


27 styczeń
"Nie jestem ani gorsza ani gorszy. Jestem sobą i to jest właśnie najfajniejsze . Każdy jest sobą. Nie ma lepszych i gorszych. Kiedy każdy jest sobą, wszyscy mogą się lubić. Super." 


A Ty korzystasz jeszcze z tradycyjnych kalendarzy ?

12 komentarzy:

  1. ja to zawsze zaprzestaje korzystania gdzieś tak w okolicy lutego :D
    dobre to foto :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) no zobaczymy jak to będzie ze mną ! :D

      Usuń
  2. Co roku mam nowy gruby terminarz, w którym zapisuję każdy dzień. Takie pamiętniki "tworzę" od 13 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łał ... ja wiele razy próbowałam - nie umiem się zmobilizować częściej niż 2 razy do roku !

      Usuń
  3. Śliczne oczy :D
    Ja również co roku kupuję kalendarz,lubię mieć wszystko zanotowane by o niczym nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja korzystam, i bardzo lubię, ale ten Twój jest świetny, doskonała motywacja na każdy dzień ;)
    Dziękuje za wizytę ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. @Marionetka Mody o tak :) dostępny w Empikach

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. xD ja nigdy żadnej nie czytałam ale właśnie mam zamiar jakąś zakupić - czuję się mocno zachęcona

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.