INGRID - MINERAL SILK & LIFT - recenzja + test



INGRID - MINERAL SILK & LIFT
( DŁUGOTRWAŁY MINERALNY FLUID NAWILŻAJĄCO WYGŁADZAJĄCY )


" Długotrwały fluid nawilżająco - wygładzający nadaje się do każdego rodzaju cery. Równomiernie rozprowadza się na skórze, gwarantuje perfekcyjne wykończenie makijażu. Zapewnia świeży, i młody wygląd na wiele godzin, idealnie maskuje wszelkie nierówności i niedoskonałości cery. "


Skład produktu  : 



Water, Cyclopentasiloxane , Polyglyceryl-4 Isostearate , Cetyl PEG PPG-10 1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Isohexadecane, Hydrogenated Polydecene, Isocetyl Stearoyl Stearate, Glycerin, Dimethicone, Ozokerite, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Methylpraben, Butylpraben, Ethylpraben, Propylpraben, Isobutylpraben, Tocopheryl Acetate, Polyisobuterne, Triethoxycaprylylsilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, +/- Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499 (20.09.2011)





Cena: 8zł
Pojemność : 30ml
Konsystencja : kremowa 
Zapach : bez zapachu 

Testowany dermatologicznie .
Nie testowany na zwierzętach ! 


Dostępne odcienie : 




Mój odcień :



Moja opinia na temat produktu :
Mam wiele podkładowych kochanków jednak od kilku lat jestem wierna firmie Verona która wyprodukowała to cudeńko. Można powiedzieć, że jest to mój kosmetyczny mąż którego wiernie się trzymam nie licząc małych skoków w bok które z czystej ciekawości mi się zdarzają ... 
W kosmetyce nie ma monogamii ! Niestety ciągle coś nas kusi...

Podkład idealnie pokrywa zaczerwienienia, drobne zasinienia pod oczami, niewielkie zmiany skórne. Wygładza i nawilża skórę na twarzy przez co wygląda na świeżą i wypoczętą. 
Wymaga lekkiego przypudrowania, nie podkreśla suchych skórek , wygładza skórę na twarzy dzięki czemu jest bardzo delikatna w dotyku. 

Nie jestem w stanie zliczyć ile opakowań tego produktu udało mi się zużyć ! Pewnie będzie już około 20 tubek. Ten wynik mówi sam za siebie. 
Latem zdarza mi się używać jednak ciemniejszy odcień. Zwykle jest to nr 31 złocisty beż .

Podkład jest dla mnie idealnym tańszym, mniej ciężkim i mniej zapychającym odpowiednikiem Revlon Color Stay który również posiadam w swojej kolekcji i szczerze go nie lubię. 

Test podkładu : 



Kolejny raz pokazuję się bez makijażu. Mam nadzieje, że nie macie przez to koszmarów. Nie mam tragicznej cery. Jest raczej sucha w kierunku normalnej posiada drobne popękane naczynka na policzkach, najgorsze są wory pod oczami... 



Do nakładania podkładu jak zwykle używam tego samego pędzla Hakuro H50s . Jestem z niego bardzo zadowolona. Spisuje się świetnie. Każdemu polecam kto lubi tą metodę aplikacji. 10-15min wcześniej nakładam krem pod oczy i nawilżający krem do twarzy.




Po aplikacji podkładu wyglądam nieco lepiej. Skóra posiada jednolity kolor, zaczerwienienia znikają. Sińce pod oczami są mniej widoczne.

Tak zdecydowanie to jest mój ulubiony podkład ! 


A Ty używałaś już Ingrid - Mineral 

Silk&Lift ??

Podoba wam się efekt który uzyskałam ? 


23 komentarze:

  1. Efekt bardzo mi się podoba, ale ja niestety nie używam fluidów.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mogłabyś ten kolor 29 porównać do któregoś z Revlon CS? tak dal zobrazowania co to znaczy Porcealin?;) bo ja jestem bladzioch coś jak 150 Buff albo pomiędzy 110-150...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli używasz 150 Buff to porcelanowy będzie jaśniejszy minimalnie

      Usuń
  3. Kiedyś z ciekawości go kupiłam, niestety w domu kolor nr 29 okazał się być dla mnie za ciemny. Aktualnie używam Revlona CS nr 110 z domieszką ciemniejszego podkładu z Paese. Pomimo niewypału kolorystycznego podkład, tak jak piszesz, miał bardzo dobre krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej , to musisz być strasznie blada .... :D

      Usuń
    2. Widuję bladsze osoby :) Może to kwestia podtonów, ja potrzebuję różowych, przy żółtych zbytnio mi się od szyi odcinają. A że lubię nosić dekolty to bym musiała zasmarowywać twarz, szyję, dekolt i grom wie co jeszcze ;)

      Usuń
  4. pierwsze słyszę o tym podkładzie! :o Ale bardzo ładnie wygląda na twarzy, i cena też kusi.. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go!! tylko poluję teraz na porcelain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiam hurtem po kilka sztuk na allegro :) tam kosztuje 5 zł

      Usuń
  6. I do аgrеe with all of the concepts yоu hаve preѕеnted on yοur
    post. Τhey аre veгу convincing аnd
    can definitеly work. Νonеtheless, the posts arе verу quick fοr begіnners.
    Сould you please lengthen them а little frοm subѕеquent time?
    Τhank you for the post.
    Here is my blog post ... mis hechizos de amor + bonus

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there! Would you minԁ if I share your blog with my twitter
    grоup? There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thanks

    Stop by my homepage - underground hypnosis black ops download

    OdpowiedzUsuń
  8. With hаvіn so much соntent
    do you eveг run into аny issues of рlаgοrism or copyright violation?
    My wеbsite has a lot of unique content I've either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any methods to help protect against content from being stolen? I'd genuіnely аρprеciate it.


    Check out my web ѕite: quit marijuana the complete guide download

    OdpowiedzUsuń
  9. a jeżeli używam podkładu rimmel lasting finish 100 to najjaśniejszy odcień ingrid byłby dobry?? oriętujesz się może?? bo zawsze mam problem z dobraniem odpowiedniego koloru bo wszystkie podkłady są dla mnie za ciemne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... myślę że to będzie bardzo podobny odcień , porcelanowy jest bardzo jasny więc powinno być okej

      Usuń
    2. ingrid jest bardziej żółty a ten rimmel wpada chyba bardziej w róże ... :) ale nie wiem bo obecnie nie mam go w domu

      Usuń
  10. Moj ulubiony podklad :) Mam tylko jedno zastrzezenie do niego - jest bardzo gesty.
    Teraz chcialabym jeszcze wybrobowac matujacy, uzywalas go?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, its fastidious piece of writing concerning
    media print, we all be aware of media is a great source of information.


    Also visit my web site; http://chrisglobe.co.uk/overclocking/...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.