GlossyBox



Pierwsze urodzinowe pudełeczko GlossyBox

Kilka dni temu gdy dotarły do dziewczyn pierwsze glossyboxy na funpage pudełeczka zawrzało. Lulu jako pierwsza postanowiła skrytykować jego zawartość. Wszyscy spodziewali się rewelacji z okazji pierwszych urodzin. Niestety zawartość mocno rozczarowała. 
Przyznam, że nigdy nie subskrybowałam pudełeczka ale wiernie przyglądałam się jego zawartości na blogach u innych dziewczyn, czasem zazdrościłam a czasem w duchu śmiałam się z wyrzuconych w błoto pieniędzy. 


Jeśli chodzi o fakt, że pudełko dostałam za darmo są w nim kosmetyki zarówno do pielęgnacji jak i kolorowe do makijażu nie czuję rozczarowania jednak gdybym faktycznie musiała wydać na nie 49 zł nie wiem czy bym się skusiła. Tak naprawdę żadna z tych rzeczy nie była tą której spodziewałabym się w glossy. 
Mam bardzo mieszane uczucia . 


Na pierwszy rzut oka , wcale nie wyglądało na to, że jest kiepsko. Pudełko wypełnione po brzegi. A co było w środku ? Sami zobaczcie !


Scottish Fine Soaps Odżywka do włosów Arboria

Niezwykle delikatna odżywka do włosów, łącząca w sobie zapach cytrusów, gruszek i brzoskwiń z przyprawami. Subtelnie odżywia włosy pozostawia je piękne i pachnące .

Cena 11,99 / 40 ml  

Scottish Fine Soaps Szampon do włosów Arboria 

Niezwykle delikatny szampon do włosów, łączący w sobie zapach cytrusów, gruszek i brzoskwiń z nutami przypraw. Subtelnie oczyszcza włosy i pozostawia je pięknie pachnące. 

Cena 11,99 / 40 ml  


Pierre Rene Carnival Nail Polish 


Lakier do paznokci z limitowanej kolekcji w najmodniejszych odcieniach sezonu. Karnawałowe barwy na paznokciach przez cały rok ! Blask cekinów, metaliczny połysk, odważne kolory.



Cena 6,99 zł / 10ml 




"Blask cekinów, metaliczny połysk, odważne kolory." 

eeee? Gdzie ?? 

Lakier mi się podoba ale nie a cekinów, metalicznego połysku i odważnego koloru... Ogólnie jest spoko, bo takiego lakieru mi brakowało i miałam sobie kupić ale skoro to pudełko glossy to powinni dać nieco bardziej luksusową markę niż tą która jest na wyciągnięcie ręki w prawie każdej drogerii kosmetycznej . 


TOŁPA Nawilżające seru odprężające dermo face hydrativ 

Dermokosmetyk o skoncentrowanej formule  wzmacniającej działanie kremów. Intensywnie nawilża i uelastycznia skórę. Odpręża oraz przywraca komfort. Eliminuje oznaki zmęczenia i stresu. Łagodzi zaczerwienienia, a także podrażnienia. 

Cena 37,99 zł / 25 ml 


Model Co Paleta cieni Duo Bronzed Goddess

Paleta dwóch cieni do powiek, zawierająca uzupełniające się odcienie które świetnie prezentują się zarówno osobno jak i w połączeniu. Dzięki tej palecie stworzysz różnorodne makijaże dzienne jak i wieczorowe . 

Cena 80zł / 2x2,35 g 


Z tego produktu jestem chyba zadowolona najbardziej. Cienie są bardzo błyszczące takie jak lubię. Można nimi wykonać fajny makijaż zarówno dzienny jak i wieczorowy więc idealnie nadaje się w podróże. Nie zajmuje dużo miejsca i jest uniwersalna. 



Niestety domyślam się, że nie wszyscy będą podzielać zachwyt ponieważ nie wszyscy lubią tak mocno błyszczące wykończenie. 


Na koniec prezent . Papierowe foremki do pieczenia babeczek glossy ! :) 

A wy co myślicie o urodzinowy glossyboxie ?

6 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy jak na glossybox spodziewałabym się produktów z wyższej półki, a już najmniej lakieru pierre rene, ktory mozna kupić za 5-7zł. Już prędzej jakąś miniaturkę lakieru, którego ceny siegają 80-100zł... Nie popisali się szczerze mowiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no złe nie jest :) wszystko się przyda

      Usuń
  3. no tak :) cienie najbardziej przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.