Elf - Blush & Bronzing Powder



Elf Duo Róż i Bronzer 
Blush & Bronzing Powder

odcień : 83601 St. Lucia

Cena około 20 złotych za 12,3 g

Skład:

Talc- Zabezpiecza skórę przed podrażnieniem, poprzez ułatwianie poślizgu. Z tego względu szczególne zastosowanie ma w kosmtykach dla dzieci, Natomiast w kosmetykach kolorowych jest używany jako substancja matująca.

Mica- Daje efekt rozświetlonej skóry. Składnik szeroko stosowany w kosmetyce kolorowej (cienie, pudry, róże), dodawany również do kosmetyków pielęgnujących skórę i włosy ( zwiększa lśnienie włosów).




 Magnesium Stearate- Stearynian magnezu jest białym bezwonnym proszkiem. W odpowiednim rozdrobnieniu jest używany w kosmetykach we wszelkich sypkich formulacjach (pudry, podkłady, cienie itp) a także w innych produktach (kremy, pomadki itp). Zwiększa przyczepność i polepsza aplikację kosmetyku (zwiększa poślizg), wpływa na konsystencję pudru wiążąc składniki i zmniejszając nieco jego pylistość - dobry dodatek zarówno do pudrów sypkich jak i prasowanych. Poprawia nieco krycie, wydłuża "żywotność" makijażu. Sugerowana zawartość procentowa: 5-10%.
 Można go również dodać do gotowych kosmetyków (cieni, pudrów, podkładów, róży itp) by zwiększyć ich przyczepność do skóry i wydłużyć przedłużyć żywotność makijażu.

 Ethylhexyl Methoxycinnamate- Absorbuje promieniowanie UV, dzięki czemu chroni kosmetyk przed pogarszaniem się jego jakości pod wpływem światła.

 Paraffinium Liquidum (Mineral Oil)- Emolient tzw. tłusty. Substancja komedogenna, czyli sprzyja powstawaniu zaskórników.  Warstwa okluzyjna chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiskowymi. Nadaje połysk. Wykazuje działanie regenerujące.

 Hydrogenated Polyisobutene- lekki emolient, ułatwia rozprowadzanie kosmetyku, zmiękcza i wygładza naskórek, tworzy warstwę okluzyjną 

 Sodium Dehydroacetate- Konserwant działa na zahamowanie rozwoju mikroorganizmów w kosmetyku. Dzięki czemu zapewnia mu również określoną stabilność mikrobiologiczną. Związek ten utrzymuje wyrób kosmetyczny w stanie pozbawionym zanieczyszczeń, nie tylko podczas ich wytwarzania i pakowania, ale również podczas całego okresu ich stosowania.

 Iron Oxides- Naturalny odcień brązu nadający się do wszystkiego rodzaju kosmetyków. Niezwykle ciepły, silnie przesunięty w kierunku barwy żółtej. Matowy.

(CI 77491 CI 77492 CI 77499), 

Titanium Dioxide - Składnik dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonym stężeniu. Znajduje się na liście substancji promieniochronnych dozwolonych do stosowania z ograniczeniami w produktach kosmetycznych. Jego maksymalne dopuszczalne stężenie to 25%.

(CI 77981)

 Red No.40 Lake (CI 16035)

Ultramarine Blue (CI 77007)






Opis produktu :

Tworzy zdrowy i naturalnie wyglądający odcień idealny na każdą porę roku. Róż rozświetla policzki nadając im śliczny rumieniec. Bronzer jest idealny do modelowania twarzy. Pudry łatwo się nakładają i nie tworzą smug- oba lekko rozświetlające.




W sprzedaży dostępne są jeszcze dwa inne odcienie(chyba). Moje prezentują się bardzo delikatnie ale można też nimi wypracować nieco mocniejszy odcień :


Makijaże z użyciem tego bronzera :

(Jeśli jesteście ciekawi wystarczy kliknąć w powyższe nazwy a przeniesiecie się do zdjęć na których będzie widać jak się prezentuje w różnych makijażach - zarówno dziennych jak i wieczorowych.) 

Moja opinia na temat produktu:

Pierwsze Duo z Elfa zauważyłam u Kasi ( pozdrawiam !) i tak strasznie mi się spodobało, że postanowiłam zainwestować we własne. 
Produkt utrzymuje się na mojej twarzy od momentu aplikacji aż po demakijaż , czasami jest to pięć godzin, czasem godzina ale bywa również, że jest to prawie doba - póki go nie zmyje zostaje na swoim miejscu.
 Wcześniejsze bronzery i róże których używałam miały tendencję do lekkiego ścierania się pod wpływem dotyku. Przyznam, że często zdarza mi się "obmacywać" buzię.
Kolorystycznie uważam, że dopasowaliśmy się idealnie. Cena również do mnie przemawia . 

zakupu możecie dokonać w : 
sklepie  lub na allegro 
http://www.butiqueuk.pl/
http://allegro.pl/listing/user.php/run?p=3&us_id=22227640





Jaki jest Twój ulubiony bronzer i róż ? 

11 komentarzy:

  1. Ja ostatnio non stop używam różu do policzek z revlonu,a bronzera z gosha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja z revlonem jestem w mieszanych stosunkach :D

      Usuń
  2. Mam niemalże identyczne odcienie w palecie książkowej z tej firmy.Bardzo je lubię i chętnie zainwestowałabym w takie duo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go! Kocham! Jest rewelacyjny, akurat miałam o nim pisać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak napisałaś ? nic nie widziałam ;>

      Usuń
  4. Świetny blog :)
    Jestem pod wrażeniem jasnych i wyraźnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ::) miło , że ktoś to docenia

      Usuń
  5. Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book
    in it or something. I think that you could do with some pics
    to drive the message home a little bit, but instead of that, this is great blog.
    A great read. I'll certainly be back.

    Also visit my webpage - Garcinia Cambogia Weight Loss

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.