Dziewczyna z Jasła dla Magazyn Prestige .


 Dziewczyna z Jasła dla Magazyn Prestige 
'' Delikatna vs. Odważna ? 
Kobieta jest jak kameleon, jednym razem delikatna i romantyczna, innym - kobieta WAMP."



Specjalnie dla Magazyn Prestige starałam się stworzyć makijaż który będzie uniwersalny i będzie pasował do każdego koloru tęczówki, dzięki temu każda z was będzie go mogła odwzorować jak też po części się zainspirować.


Zapraszam do artykułu :


znajdziecie tam zdjęcia oraz listę kosmetyków których użyłam do wykonania makijażu . Dodatkowo zachęcam was do obserwacji MAGAZYN PRESTIGE gdzie codziennie pojawiają się ciekawe artykuły i niebanalne makijaże lub do polubienia ich na facebook'u :

https://www.facebook.com/pages/Prestige-magazyn/325368757574632?fref=ts

jak już tam wolicie...
 Ja wybieram jedno i drugie dzięki temu zawsze jestem na bieżąco !

Serdecznie zapraszam!  


12 komentarzy:

  1. Gratulacje :-) Już zmykam poczytać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale krecha! super :) ładnie Ci w takim drapieznym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż trudno zrozumieć , że ja brązów nie lubię

      Usuń
  3. Super makijaż :) Niezbyt skomplikowany, ale za to efektowny :) Ja jeszcze się jakoś nie mogę przełamać do tej bądź co bądź odważnej czerwieni na ustach, ale wszystko przede mną ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. dopieszczona ,idealna krecha !
    podobaja mi sie takie makijaze :) bardzo kobiece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) lubię mieć wszystko dopieszczone

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.