Dzienny


Makijaż dzienny. 

Dziś przygotowałam dla was kolejny makijaż dzienny który sama chętnie noszę. Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu i zostawicie po sobie jakiś ślad. 


Na twarzy mam : 

podkład : mix Ingrid i Rimmel Match Perfection
puder sypki : Kobo 
róż/bronzer : Duo Elf 
korektor : Elf 

Brwi : cienie do brwi Essence 

Usta : pomadka ochronna Plus od Kosmetyki bez Tajemnic 



Oczy: tusz do rzęs Maybelline Cat Eyes 
biała kredka Rimmel 
złotka kredka TheBodyShop
złoty cień Beauties Factory
brązowy cień Burjois 
fioletowy cień (odrobinka) Beauties Factory
rozświetlający biały cień Beauties Factory




"La la la la la la ! Śpiewam sobie dzisiaj moją ulubioną piosenkę, to zawsze poprawia mi humor" -Beata Pawlikowska , Rok dobrych myśli . 






Jaką piosenkę najchętniej nucicie ?? 


6 komentarzy:

  1. yyy nie wiem czy sie przyznawać do tego jaka piosenka ostatnio chodzi mi po głowie:D a co tam "zakochani" Irena Santor i Jerzy Połomski szał wiem wiem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż,bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że trafiłam w Twoje gusta :)

      Usuń
  3. Ładny makijaż, a ten kwiatek we włosach - obłęd ;)
    Ślicznie Ci w nim, pięknie wyglądasz ;)
    Miłego.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.