Dzienny..


Kolejny taki dzień kiedy siedzę i myślę i próbuję nabrać dystansu do swojego stylu życia i zastanawiam się co jeszcze mogę zmienić . 


Popadam w rutynę . 
Potrzebuję nagłej zmiany przyzwyczajeń. 
Trzeba wyważyć proporcje pomiędzy czasem aktywności a odpoczynku. 


Tu będzie trudno . Chciałabym aby mój odpoczynek był energiczny, wymagający jednocześnie wysiłku który dawałby satysfakcję i motywację - siłownia ! ;D 
Pomysł genialny ale muszę mieć towarzystwo - sama nie lubię !


Makijaż twarzy wykonałam kosmetykami :


podkład - Ingrid 

puder sypki - Mariza 
bronzer/róż - Duo Elf 
korektor - Elf 

Brwi podkreśliłam i wypełniłam : 
Avon - podwójna kredka black& purple 
Sleek Storm - czarny i brązowy cień matowy 


Makijaż oczu wykonałam kosmetykami :
Beauties Factory paleta 180 cieni 
eyeliner w pisaku Mariza 
tusz do rzęs Maybelline Cat Eyes black

Makijaż ust :
Revlon - almost nude 


Często macie jakieś przemyślenia odnośnie swojej osoby ?



18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą siłownią, ja już od roku się na nią wybieram, ale też nie mam z kim ;/ Dziś o 7 rano miałam biegać, ale ta pogoda zmusza mnie do lenistwa, jednak chcę od dziś zaczac z Chodakowską. :)

    Musze powiedzieć że jesteś bardzo ładna. Duże oczy, widać całą powiekę, piękne rzęsy i kształt ust mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż! kreska jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!! Makijaż pierwsza klasa :)
    A ja czasem jak się zamyślę to jest masakra jakaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dobrze jest czasem ruszyć głową

      Usuń
  4. bardzo fajny blog jesteś ładna i masz ciekawe pomysły :) Obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię to samo . pozdrawiam
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie uznaję takiej obserwacji , obserwuję jak mi się coś podoba a cichych obserwatorów też nie poszukuję ;)

      Usuń
  5. Piękny makijaż. Ja często mam przemyślenia odnośnie swojej osoby. Chyba nawet za często :)
    Obserwuję i już! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne idealna kreski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje oczy są mega śliczne:) Ta kreska, super:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.