Dlaczego chcę masła ?


Masła do ciała to uniwersalna propozycja dla przesuszonej, atopowej a nawet łuszczącej się skóry. 
W przeciwieństwie do balsamu mają prawdziwie maślaną konsystencję . 




Zapewniają uczucie komfortu suchej lub odwodnionej skórze. Systematycznie używane dobrze ją nawilża, natłuszczają, wygładzają oraz regenerują. 
Niektóre z nich zawierają składniki które świetnie ujędrniają skórę, łagodzą podrażnienia i mogą stosować je osoby których skóra jest bardzo wrażliwa. 


Stosując je przed snem i po każdej kąpieli zabezpieczmy skórę przed uwalnianiem się wody dzięki temu zapobiegamy jej nadmiernemu wysuszeniu. 

Kosmetyki o konsystencji masła zawierają często oleje roślinne, witaminy, masło shea, ciekłe woski, lanolinę a także kwasy omega-3 i -6.

Najlepsze według mnie masła do ciała w przedziale cenowym  od 10 do 160 zł które miałam okazję stosować : 

Delia - Masło do ciała - Ekstrakt z orzecha włoskiego
Cena : około 10 zł 


Ziaja - Masło do ciała - Pomarańcza 
Cena : około 13 zł 


Mypa - Shea Karite - Z masłem Shea 
Cena :   około 15 zł 


Perfecta - Masło do Ciała - masło kakaowe 
Cena około 18 zł 


Bielenda - Masło do Ciała - Granat 
Cena około : 20 zł 

Bielenda - Masło do ciała - Awokado 
Cena około 20 zł 

Lirene - Masło do Ciała - Body Sensitive 
Cena około 25 złotych 

Avon - Masło do ciała - Minerały z morza martwego 
Cena od 35-45 złotych w zależności od katalogu.


AA - Masło do Ciała - AA Prestige 
Cena około 70 zł 


The Body Shop - Masło do ciała - Słodka Cytryna 
Cena 65 zł  na promocji 35/40 .



Clinique - Masło do Ciała - Masło shea i gliceryna 
Cena 160zł na promocji -50% 80 zł . 



Jakie masła do ciała wy polecacie ? 







14 komentarzy:

  1. trochę wysoka jestem ;) mam 175 + akurat na tych fotach 9 cm obcasa i tak wyszło :)

    co do masełek
    ja wielbię to pomarańczowe z ziaji, zapach niebiański!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez wybór masełek u Ciebie...:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę czasu zajęło mi ich testowanie :)

      Usuń
  3. Kilku z nich sama używałam , co mogę polecić ?!
    Ziaję Oliwkową :) ta seria jest bardzo udana !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że chętnie się skuszę ?:D

      Usuń
  4. Z maseł to uwielbiam poziomkowe firmy Mariza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do mnie idzie Mariza :)

      Usuń
  5. Posiadam masełko z Perfecty - uwielbiam ją :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaje uwielbiam kakaowa :)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D miałam tylko krem do twarzy :D

      Usuń
  7. JA TO Z AVONU TO Z MAMA POLECAMY HEHE ogolnie wole masła niz balsamy szczegolnie w zimie;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.