DENKO .



Kolejny przyjaciele wędrują do kosza . 
Tym razem pora na :


Miniaturowa wersja szamponu Clear dostępna np. w Rosie. Idealna na weekendowe wyjazdy. Szampon niezwykle delikatny, ładnie mył i wygładzał włosy. Jestem z niego zadowolona. nie wykluczam zakupy pełnowymiarowego produktu. 



Soraya Care & Control - ekspresowy tonik antybakteryjny. Dobrze oczyszczał , pachniał delikatnie , nie podrażniał mojej skóry, nie wysuszał. Jestem z niego zadowolona jednak nie powiem żebym używała go systematycznie . Tą buteleczkę miałam prawie rok! 


Lirene - krem do stóp silnie nawilżający . Krem zawiera 10% stężenie Urea czyli mówiąc prostym językiem mocznika oraz olejek z oliwy z oliwek . Nawilża a dzięki zawartej glicerynie zapobiega wysychaniu i pękaniu skóry . 


Dove Repair Therapy - wyjątkowo dobrze odżywia włosy od czubka aż po same końce. Włosy dobrze się rozczesują, są delikatne w dotyku, sypkie i pachnące. Często do nich powracam . 


Rexona Clear Diamond - Long lasting protection 
Doby dezodorant w spreju o bardzo świeżym kobiecym zapachu. Nie pozostawia białych śladów, chroni przed nieprzyjemnym zapachem. 


Bielenda - Mleczko + tonik do demakijażu - Awokado
( skóra sucha i odwodniona ) 
Uwielbiam ten produkt , idealnie zmywa pozostałości makijażu, odświeża i nawilża moją skórę. Ma przyjemny zapach. Nie podrażnia. 


Awokado - masło do ciała dla skóry suchej i odwodnionej. Ma przyjemny zapach, tłustą treściwą konsystencję. Idealnie nawilża skórę . Produkt jest bardzo wydajny i jak cała seria produktów należy do moich ulubieńców. 

Czy ktoś stosuje te same produkty ?

10 komentarzy:

  1. Akurat nic z tego nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też wreszcie udało się przygotować 1 denko, jeszcze parę produktów- i piszę posta:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea nie lubię, jestem ciekawa tego toniku do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic z tego nie miałam ,ale krem lirene moze sprobuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem spoko choć wolę AA z mocznikiem :P

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.