[blue , purple , pink ] make up



Dzisiejszy makijaż to nic innego jak tęsknotą za wiosną...
Postanowiłam zrobić coś szalenie kolorowego przy użyciu jak najmniejszej ilości kosmetyków kolorowych. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej ...


Standardowo na twarzy mam :
podkład Ingrid Skin&Lift zmieszany z podkładem Rimmel Match Perfection , puder sypki Mariza , korektor Elf (różowy i żółty), bronzer i róż to Duo z Elfa


Brwi podkreśliłam przy pomocy  dwustronnej kredki z Avon'u (black & purple ) którą widzicie na pierwszym zdjęciu i delikatnie przyćmiłam brązowym cieniem do brwi Essence

Na całych ustach mam jaśniejszy odcień różu z Manhattan'u w odcieniu 57D  a na samym środku ciemniejszą pomadkę z Kobo w odcieniu 108 Fuchsia. 


Gwóźdź programu stanowi niebiesko fioletowe oko wykonane przy pomocy niewielkiej ilości kosmetyków (patrz zdjęcie pierwsze ) . 

Makijaż zaczęłam od namalowania fioletowej kreski na górnej powiece. Do tego celu użyłam dwustronnej kredki Avon (black&purple) która jest już w opłakanym stanie dlatego, że dość często jej używam. Dolną powiekę podkreśliłam cieniem z Maybelline ExpertWear  w kolorze Caribbean Blue 06 i wypełniłam nim także część górnej ruchomej powieki. Łuk brwiowy i kącik oka podkreśliłam cieniem w kulce z Avon'u- niestety nie wiem czy nadal jest on dostępny w sprzedaży. Tusz do rzęs którego użyłam do uzyskania delikatnego efektu to Max Factor którego recenzję przeczytać możecie -> tutaj. 

Z jakimi kolorami Tobie kojarzy się wiosna?





20 komentarzy:

  1. Ooooooooooooo bardzo lubię!!! <3 ja miałam ostatnio na sobie niebieskości z zieleniami i fioletami :P hehe post kiedyś się pojawi :)
    Ale Ty Śliczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory niestety nie współgrają z kolorem Twojej tęczówki, wogóle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam inaczej :) Fiolet idealnie podkreśla zielone oczy ! :))

      Usuń
  3. Muszę spojrzeć na pomadki KOBO , bo szukam laleczkowatego różu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość bardzo mi sie podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fantazyjnie i pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i optymistyczny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Twoje krejzi makijaże :D lubiłam oglądać na YT :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.