BeBeauty Calm Effect - mleczko


BeBeauty Calm Effect 
WYGŁADZAJĄCE MLECZKO ŁAGODZĄCE DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU 
(skóra sucha i wrażliwa) 

Cena : ok. 5 zł

Pojemność : 200 ml 

Opakowanie : solidne, ładnie wykonane 

Dostępność : tylko w Biedronce 

Zapach : typowy dla większości mleczek które miałam

Konsystencja : rzadki krem 


Od producenta : 

Wygładzające mleczko łagodzące - delikatnie oczyszcza skórę suchą i wrażliwą z makijażu i zanieczyszczeń nie powodując wysuszania. Dokładnie zmywa makijaż. Zapewnia uczucie natychmiastowego ukojenia, skóra staje się gładka i czysta. 

Preparat zawiera :

-ekstrakt z nagietka, łagodzi podrażnienia, działa kojąco 
-olej migdałowy natłuszcza, wzmacnia i wygładza
-masło Shea działa odżywczo, łagodzi objawy suchości skóry 
-proteiny sojowe neutralizują wolne rodniki  odbudowując barierę hydrolipidową skóry
- gliceryna utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia 

Sposób użycia :

Niewielką ilość preparatu nanieść na dłoń i rozprowadź okrężnymi ruchami na powierzchni twarzy i oczu. Następnie delikatnie zetrzeć zwilżonym płatkiem kosmetycznym lub spłukać ciepłą wodą. 

---------------------------------------

Co ja o nim myślę ?

Produkt idealnie nadaje się do oczyszczania twarzy z makijażu. Nadaje się też do zmywania lekkiego makijażu oczu. Niesamowicie wygładza i nawilża skórę jednak pomimo tego nie wyobrażam sobie nie przemycia jej jeszcze przynajmniej letnią wodą. 

Czym Ty zmywasz swój makijaż ? 

12 komentarzy:

  1. Mi się niestety nie sprawdził ten kosmetyk do zmywania makijażu oczu;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tylko do delikatnego makijażu :)

      Usuń
  2. Obecnie zmywam mój makijaż Biodermą sensibio, ale czaję się na płyn micelarny z Biedronki, ponoć dobry ale u mnie ciężko go dostać.Jeśli chodzi o mleczko, to nie lubię tego typu kosmetyków:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie przepadam :)
      nigdy nie miałam Biodermy, skuszę się jak będzie na to odpowiedni moment- np. promocja :) tymczasem kończę to i zaczynam hydrolat oczarowy ;)

      Usuń
  3. Nie lubię mleczek do demakijażu, wolę żele.

    OdpowiedzUsuń
  4. a właśnie dzisiaj miałam kupić to mleczko ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) jest spoko do zmywania makijażu z twarzy

      Usuń
  5. Obecnie makijaż zmywam oliwkowym płynem micelarnym z Ziaji ;) Nie mam zbyt wielu wymagań - po prostu chcę, żeby produkt usuwał makijaż i nie podrażniał okolicy oczu. Ten mój jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie skromne wymagania ;)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.