Akcja - Mania wcierania



Dziś przyłączyłam się do akcji włosomaniaczek 

MANIA WCIERANIA 

formularz i wszystkie informacje znajdziecie tutaj :

Najdłuższe pasmo moich włosów 42 cm.

Wcierać będę od dziś czyli od 05.02.2013r.

Średni przyrost włosów w miesiąc to 1,5 cm.

Wcierać będę : olej kokosowy na przemian z Vatiką Coconut Hair Oil .



Dziś czas na wcierania 
 Dabur Vatika Coconut Hair Oil .




Olej wzbogacony jest w ekstrakt z amli, cytryny, henny i 6 innych ajuwerdyjskich ziół (roślinne środki lecznicze w Azji posiadające silne właściwości oczyszczające, odmładzające, wzmacniające i odżywcze ).



Po pierwszym razie jestem mile zaskoczona ! Włosy są gładkie i miękkie, łatwo się rozczesywały. 

Już nie mogę doczekać się dalszych efektów! 


Aktualna długość moich włosów na zdjęciu tutaj  . 

Kto używa Vatiki ?? 

15 komentarzy:

  1. Ja używam Vatiki a właściwie to Vatik różnych, zarówno tej co Ty masz jak i innych wersji, z kaktusem albo oliwkową albo kokosową ale tą płynną bardziej :) A dziś przyszła mi Amla Gold z wymianki i zobaczymy co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-D ja dopiero zaczynam swoją przygodę z olejowaniem

      Usuń
  2. ja także dołączyłam do akcji :)
    będę wcierać wodę brzozową z Isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja kiedyś miałam naturalną wodę brzozową ściąganą z drzewa bezpośrednio ale nie pomyślałam żeby ją wtedy wcierać

      Usuń
  3. Miałam, ale nie powaliła mnie na kolana :) Mam za bardzo porowate włosy na kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę samozaparcia...ja z góry spisuję taka akcję u mnie na niepowodzenie...leniwiec ze mnie ostatnio straszny, a do tego systematyczność to moja słaba cecha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lenistwo a to zależy w jakiej kwestii u mnie akurat ;)

      Usuń
  5. Cześć!
    Przepraszam za spam, ale chciałam cie poinformować, że na moim blogu odbywa się loteria - http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html - do której serdecznie zachęcam by wziąć udział. Co ci szkodzi? Może to właśnie wygrasz! Do wygrania jest bon na zakupy w sklepie meg.pl . Pamiętaj, że teraz są walentynki i możesz sprawić komuś ładny prezent.
    Konkurs - http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html
    Jeśli nie tolerujesz spamu to poprostu zignoruj ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam vatiki,niestety moje włosy nie lubią się z kokosem ;( W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wcieram Jantar tylko i wodę Brzozową z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z wcieraniem

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like this article as it's very informative. All the products are very affordable and definitely worth a try.
    Jamaican Black Castor Oil

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.