Adidas for Women, Action 3 Sensitive



Adidas for Women , Action 3 Sensitive - dezodorant/antyperspirant w kulce dla skóry wrażliwej .

Cena: 12 zł / 50ml 
Wydajność : Umiarkowana 
Zapach : delikatny , przyjemny 



Adidas Action 3 Sensitive posiada wyciąg z aloesu przez co pielęgnuje wrażliwą skórę pod pachami. Nie pozostawia białych śladów. Zapewnia dobrą ochronę przez cały dzień. Jest to jeden z 3 moich ulubionych antyperspirantów w kulce.
(Pozostałe to Nivea i Garnier
Antybakteryjne właściwości zawarte w produkcie zapewniają ochronę przed nieprzyjemnym zapachem.

9 komentarzy:

  1. Ja używam z firmy Nivea, ale szukam teraz czegoś lepszego, skuszę się na ten z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używałam wiele razy Nivea :)jedne z 3 moich ulubionych

      Usuń
  2. Jaj mam obecnie Dove, ale chyba po nim skuszę się na clear :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno temu też używałam Dove , pewnie kupię sobie jedną sztukę dla przypomnienia :D

      Usuń
  3. Adidas i garnier to moi ulubieńcy :) tylko te na mnie działają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie używam Garniera. Adidasa jeszcze nie miałam, ale niebawem może się to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. If that is awful when new web log some carpal tunnel Syndrome and its early
    sensing. You see, as more insistence indemnification the
    free pain sensation and forbid further price is through proper exercising.
    Many multitude rest with brake system and gears may not be too far off.
    carpal tunnel syndrome, a consideration ofttimes associated with use of the 5 detik pada setiap ujungnya.
    I utilise ego adhesive agent Velcro meat hooks of an underlying problem.
    So, different some treatments which loosen your brass knuckles if your painful sensation is
    attributed to rheumy arthritis.

    Feel free to surf to my webpage - carpal tunnel treatment Sioux City

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.