Zakupy Beauties Factory



Z powodu pewnych zdarzeń w swoim życiu które będą mieć miejsce już niedługo musiałam nieco odświeżyć swoje zapasy kosmetyczne... Dlatego też moim ratunkiem stały się uniwersalne palety Beauties Factory .



Pierwsza z nich to paleta kremowych kamuflaży, które zakryją wszelkie niedoskonałości ale będą również pomocne podczas konturowania twarzy .



Druga zaś to paleta 180 cieni . Są w niej zarówno cienie perłowe jak i matowe . Pigmentacje określiłabym jako dobrą. 

Warto polecić tutaj również użytkownika od którego nabyłam te produkty :

beauties-factory

gdyż jestem w 100% zadowolona z jego usług. 
Paczkę zamówiłam 22.01 o godzinie 14 a odebrałam 23.02 o godzinie 13 . Nie minęła nawet dobra a zamówienie trzymałam już w ręku do tego w 100% nie uszkodzone i świetnie opakowane. 


6 komentarzy:

  1. Kochana zdecydowanie czekam na opinię o tej palecie kamuflaży, bo sama myślałam o jej kupnie :):)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam też ich paletkę tylko ciut mniejszą i kolory ma nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zastanawiałam się nad tymi dwoma produktami, kusiły cena, ale czekam na Twoją recenzję :) Najbardziej zastanawiają mnie te kamuflaże :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.