Słoneczny


Wyglądając za okno w pokoju , odechciewa mi się wszystkiego! Dlatego postanowiłam przywołać do mojego bloga trochę lata ! 


Za oknem szaro-biało u mnie żółto-pomarańczowo . Jak kto woli... znudziły mi się makijaże w tonacji chłodnej. Czas ocieplić klimat i przywołać trochę słońca ! 


Makijaż wykonałam przy użyciu tylko jednej palety cieni i jednego pigmentu którego ostatnimi czasy namiętnie używam. 

Kosmetyki do makijażu twarzy :

podkład : 1 kropla Miraculum Ideal Satin MakeUp
puder : Sensiqe matujący 
bronzer : mozaika wibo + złoty pigment KOBO 

Brwi :
cień do brwi Essence 


Makijaż oka :

cienie z palety Sleek Circus :


pigment sypki z KOBO 
eyeliner Delia 
tusz do rzęs Max Factor 
klej do rzęs Duo
rzęsy ArtDell


Usta :
pomadka Virtual Splash water shine nr 113
trochę pigmentu sypkiego Kobo 

LUBICIE TAKIE KOLORY ?


21 komentarzy:

  1. wow! świetny *_*
    ja nie mam zdolności do makijażu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze powtarzam że praktyka czyni mistrza :)

      Usuń
  2. Makijaż jest piękny! Szkoda, że ja nie ogarniam technik malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie oczka, chciałabym być taka kreatywna i mieć taką cierpliwość do tworzenia takich cudownych makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz w pytkę !!!!!! OOOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGG!!!
    Jak ja kocham takie makijaże !!! <3333333333
    A krecha niebo :D Przed chwilą miałam podobną :D
    Kocham Cię za ten makijaż:D Rozjaśniłaś mi wieczór jeszcze bardziej niż rozjaśniacz moją głowę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cisze się:)) i polecam się na przyszłość ! Miło czyta się takie komentarze :)

      Usuń
  5. wow this make up looks amazing
    can you one day do a step by step tutorial?

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaskółka lecąca na tle zachodzącego słońca, tak mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba całkiem nawet pozytywnie :)

      Usuń
  7. OMG! Jaki cudowny makijaż! ;o Szkoda, ze ze mnie taki leń i antytalent makijażowy ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. odważny i piękny makijaż :) zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się ciepło i słonecznie zrobiło, gdy na niego spojrzałam :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.