Shopping .


Shopping 

Kilka dni temu wybrałam się na długo oczekiwane zakupy wyprzedażowe do Galerii Rzeszów
Zdecydowanie jest to jedne z moich ulubionych miejsc do robienia zakupów ! 



Dlaczego ? Jest tu prawie wszystko czego potrzebuję... do szczęścia brakuje mi tylko New Look'a i Top Shop'u
Przejście całej galerii i wszystkich sklepów zajmuje masę czasu... fakt nie jest to najlepsze miejsce do robienia szybkich zakupów ale dla tych którzy chętnie poświęcą kilka godzin swojego życia jest to mega raj ! 

Budynek mieści się pod adresem :

Aleja Piłsudskiego 44

w bardzo dogodnym miejscu . 
Posiada parking kryty co jest jego dodatkowym atutem oraz dojeżdża do niego wiele linii autobusowych dlatego łatwo się tam dostać nawet jeśli nie posiada się własnej "hulajnogi" . 

Przechodząc dalej :


Nie zrobiłam zabójczo dużych zakupów. Kupiłam to co przypadło mi do gustu, było przecenione a także w moim rozmiarze. 

Pierwszym trafnym łupem okazała się sukienka z 
Reserved :



Mała czarna pokryta miliardem złotych mieniących się cekinów . Zawsze o takiej marzyłam . Świetnie wygląda do szpilek , kozaków ale również i do ciężkich rockowych butów ze złotymi dżetami . 

Początkowa jej cena wynosiła 159,99 PLN 
pierwotnie przeceniono ją na 129,99 PLN 
czyli takie całe nic ... jednakże widać nie była ona nikomu innemu pisana bo jej kolejna przecena wynosiła 79,99 PLN a następnie 59,99 PLN. Kiedy ją zobaczyłam - zapragnęłam jej z całego serca.
 <3 



Kolejna zdobycz odnalazła się  w H&M w dziale basic .
Jest to jeden z moich ulubionych działów . Tutaj kupuję klasyczne sukienki w których chodzę na co dzień za grosze! Wystarczy je tylko trochę podrasować i gotowe . 

Sukienka w stałej sprzedaży kosztuje 40 PLN , po przecenie udało mi się ją dorwać za całe 30 PLN .  



Ostatnią już zdobyczą będą kozaki z Deichmann'a
Wygodne z wbudowaną platformą , posiadają zamek błyskawiczny z boku. 

Przecenione z 160PLN na 69 PLN .
Dill roku ! 

Królowa oszczędzania . 


19 komentarzy:

  1. A ja jeszcze nie byłam w tym roku na wyprzedażach. Jutro planuję to zmienić i napaść właśnie na Galerię Rzeszów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj rownież robiłam tam zakupy;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy bardzo udane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. trzeba przyznać że się im nawet udała :D

      Usuń
  5. pierwsza sukienka!<3 sama na taka poluje tylko cała złota ;P była moze?
    mam nadzieje ze do soboty jeszcze cos z tych wyporzedazy bedzie bo sie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdym prawie sklepie była złota ceny na wyprzedażach wahają się od 40 do 100 zł :)

      Usuń
  6. Jak ja nie cierpię tej galerii jeśli chodzi o chodzenie! :-) MH już szybciej obchodzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja co prawda nie byłam na zakupach ale zamówiłam sobie internetowa sukienke w stradivadriuse! Jest super! SukienkaStradivardius Podoba wam się? Macie pomysł na jakieś dodatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym ją widziała to bym mogła coś doradzić :D

      Usuń
  8. When someone writes an piece of writing he/she maintains the plan of a user in his/her brain that
    how a user can know it. So that's why this post is perfect. Thanks!
    Feel free to surf my web-site GFI Norte

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.