Rimmel - Wake Me Up


Rimmel Wake Me Up

"Pierwszy podkład Rimmel który pobudza cerę i sprawia że promienieje blaskiem. Nadaje skórze nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający kompleks witaminowy." 

Sprawdźmy ! 


Mowa była o oznakach zmęczenia. Widzicie je w moich oczach ?  20 godzin na nogach i tylko 4 godziny snu...
Da radę ? 


Im dłużej się mu przyglądam tym bardziej wątpię, że da rade.
Drobny złoty pyłek zawarty w podkładzie muszę przyznać, że mnie przeraża! O-M-G - nie mam ochoty się świecić cały dzień... Lubię efekt rozświetlenia ale może niekoniecznie złoty i nie w podkładzie... 

Zaczynamy !
Jak zwykle nałożę odrobinę podkładu na dłoń i zaaplikuję go pędzelkiem Hakuro H50S. Jest to mój ulubiony pędzel do podkładu.


Widzicie to zdziwienie ? 
Dał radę ? 


Myślę,że tak ! Wygląda idealnie i wcale nie widać chamskich drobinek ! Pierwsze wrażenie : WOW ! 

Co będzie dalej zobaczymy !

Jak wam się podoba ?! 
Bo mi bardzo....


20 komentarzy:

  1. No, efekt imponujący, chyba zdradzę z nim mój healthy mix serum...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemna recenzja :)
    Ja właśnie kończę opakowanie tego podkładu i przyznam szczerze, że też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja jeszcze nie wiem to pierwsze wrażenie dopiero ...

      Usuń
  3. JA czasami uwielbiam ten podkład, a czasami go nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że opinie na jego temat są podzielone...:P
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no właśnie na to wygląda ... :D

      Usuń
  5. Faktycznie bardzo ładny efekt :) Sądzę, że się skuszę na niego ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. dał rade !podoczami cienie wyparowały.genialny;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one tam są ! tylko światło jest lepsze , bielsze i nie widać aż tak:)

      Usuń
  7. Jestem właśnie na etapie kupna jakiegoś podkładu, dotychczas używałam i dalej używam revlon colorstay ale stwierdziłam że na co dzień potrzebuje czegoś lżejszego. Sama nie wiem na co się zdecydować, może Ty mi cos doradzisz?:) dodam że nie chciałabym za dużo kasy na niego wydać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciężki jak na podkład na dzień... ja go mam w szufladzie i wprawdzie rzadko po niego sięgam ... nie lubię go ...

      Usuń
  8. Dziękuje ci rade :) Wybiorę coś z tego co mi poleciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. u mnie średnio matt sobie poradził , jutro dodam na bloga ;/ fatalnie !

      Usuń
  10. zdecydowanie dał radę:) właśnie się zastanawiam nad zakupem jego zwłaszcza ,że jest w rossie przeceniony -40% Oj chyba dziś pobiegne po niego:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.