Paczka Donegal



Dzisiaj obudził mnie listonosz ! 
Dostałą kolejną paczkę od firmy Donegal . 

Z tego miejsca bardzo serdecznie dziękuję, za możliwość wypróbowania lakierów Shine Beauty by Donegal oraz pędzelka pierwszego w mojej kolekcji z waszej firmy. 



W paczce znalazłam dwa lakiery Shine Beauty by Donegal



(kliknij w obrazek aby zobaczyć więcej)




oraz pędzel do nakładania maseczki, nawiasem mówiąc pierwszy w mojej kolekcji ...


Włosie sprężyste , bardzo przyjemne .

Wkrótce będziecie mogli poczytać więcej na temat tych własnie produktów . Zapraszam do regularnego odwiedzania bloga... 

( W Jaśle produkty firmy Donegal można spotkać w sieci drogerii Wispol ) 




6 komentarzy:

  1. Pochwal się kolorkami na pazurkach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten czerwony, aż korci mnie, żeby go zamówić, ale bez recenzji ani rusz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery zapowiadają się super, już mają plus za kolor

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.