nowości i staruszki kosmetyczne



Ponieważ nadal trwa u mnie projekt denko w moich zbiorach nie pojawia się zbyt wiele nowości. 

Po rocznym stosowaniu głównie szamponów Pantene postanowiłam zmienić swoją pielęgnację . Czytam dużo o włosach ponieważ chcę poświęcić im więcej uwagi. ( nie oznacza to jednak, że ulegnę modzie i zacznę stosować produkty ECO do mnie to nie przemawia)
Prawdopodobnie zdecyduję się na profesjonalną linię L'Oreal Macadamia ale jeszcze nie jestem pewna dlatego kupiłam sobie coś co mam nadzieje doprowadzi moje włosy do ładu i składu w czasie kiedy ja będę rozmyślać.

Nivea Szampon do włosów regenerujący intense repair do włosów suchych i zniszczonych . Koszt to około 14zł/30ml

Kolejną rzeczą jest produkt który znalazł się na liście pożądanych w 2013r. Dostałam go w prezencie od pewnego mężczyzny który przeczytał akurat mojego bloga.


Koszt to około 15-20zł .

Dax Cosmetics Perfecta Spa - cukrowy peeling do ciała czekolada i olejek kokosowy (ujędrniający) . Pachnie i działa fenomenalnie jestem z niego bardzo zadowolona.


Kolejną rzeczą zakupioną w ostatnim czasie jest farba do włosów Revia firmy Verona. Kolor który sobie zakupiłam to hebanowa czerń . Nie będę się rozwodzić tutaj zbyt wiele ponieważ chciałabym zrobić osobną recenzję tego produktu.

Odżywka Eveline to coś co zagościło w mojej kosmetyczne na stałe pomimo swoich wad i szkodliwego formaldehydu stosuję ją nadal . Na moje paznokcie działa fenomenalnie. Zużywam jedną buteleczkę po czym robię przerwę i powracam do niej znowu w celu podreperowania moich paznokci . Pisałam o niej tutaj-> KLIK

15 komentarzy:

  1. Odżywkę Eveline ubóstwiam, dzięki niej mam pierwszy raz w życiu długie paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam tego szampon czasami. ^_^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz to jak w banku ;) zaglądnę na pewno

      Usuń
  3. ostatnio miałam zamiar kupić tą odżywkę do paznokci, ciekawa jestem czy rzeczywiście działa! obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka Eveline jest najgenialniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę :) choć do bycia idealnym trochę jej brakuje :D ale tak genialna jest ! :)
      działanie genialne ! cena równie genialna !

      Usuń
  5. Ciekawy post :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubię ten peeling i jego zapach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię tę odzywke Eveline bez wzgledu na sklad ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jak widać też skoro do niej wróciłam :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.