Moje włosy.

O MOICH WŁOSACH .


Zanim zacznę opowieści o tym czego używałam, używam i będę używać warto napisać kilka słów o tym w jakim stanie są moje włosy .

Kolor naturalny : blond 
Kolory które miałam : wiśnia, brązy i czerwienie 
Obecny kolor włosów : czarny 

Co robię z włosami : 

prostowanie , kręcenie , papiloty , warkocze , kucyki , dobierańce , koki 

Obecna długość włosów :


Typ włosów : 

suche przetłuszczające się u nasady


Stan włosów określam na :

dobry 




Brak rozdwojonych końcówek, brak łamliwości. 
Lekkie wypadnie przy rozczesywaniu

Cel : 
*długość do pasa 
*zejść z koloru do końca roku

Swoje włosy zapuszczam od roku . Wcześniej miały one długość do ramion. W tym czasie postanowiłam nie chodzić do fryzjera . Moim zdaniem to najlepszy sposób na osiągnięcie celu. Zdjęcie przedstawiające długość jest zrobione po pierwszym strzyżeniu które odbyło się po 13 miesiącach . Straciłam 8 cm przesuszonych końcówek. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia przed strzyżeniem ale uważam, że efekt po i tak jest zadowalający . 

JAKIEŚ PYTANIA ?

20 komentarzy:

  1. jamysle isc do fryzjera sciagnac kolor, nie wiem czy bym wytrzymała chodzic z odrostami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam zamiaru chodzić z odrostami :P

      Usuń
  2. zapraszm Cię serdecznie od mnie na moje pachnące rozdanie: http://theagnes87.blogspot.com/2013/01/noworoczny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w wolnej chwili zaglądnę :)

      Usuń
  3. Masz śliczne włosy ! *.*
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne, lśniące włosy ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.