Mmakijaz w tonacji ciepłej


Makijaż klasyczny - tonacja ciepła.

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić klasyczny makijaż który dopełni żółte i złote refleksy skóry o ciepłej tonacji.
Makijaż ten podkreśla naturalny zdrowy wygląd skóry przez uwydatnienie policzków, rozjaśnienie oczu i subtelne podkreślenie ust .


Wbrew pozorom nie jest on skomplikowany. Do jego wykonania potrzebne były tylko 4 cienie :

biały - rozświetlający, 
żółty, pomarańczowy i ciepły brąz ...



Całość ładnie podkreślają sztuczne rzęsy. Nadają też nieprzeciętnego charakteru całemu makijażowi. 



Taki makijaż świetnie współgra również z zielenią moich oczu ale myślę, że nawet przy innym odcieniu tęczówki sprawdzi się tak samo fajnie . 


Do wykonania takiego makijażu używam tylko i wyłącznie kosmetyków w tonacji ciepłej . Nie wskazane będą tutaj podkłady o pigmentacji nieco różowej . Najlepiej sprawdzą się te żółte lub beżowe ... 



Nawet nie wiecie jak zmarzłam podczas robienia zdjęć ! 

Oto dowód, że u mnie zima pełną parą :



 Mam nadzieje, że u was nieco lepiej to wygląda .



Dlaczego tak bacznie przyglądam się swoim paznokciom ? Otóż jaram się całą sobą ! Dlaczego?
Zobaczycie już wkrótce !


Tymczasem zostawiam was ze zdjęciami i biorę się za następne makijaże ! 

Jeśli macie jakieś propozycje - czekam ! 
Piszczcie w komentarzu pod tym postem ! 




19 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, zazdraszczam talentu do tego, bo ja go nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :333 Ciepłe kolorki to coś czego trzeba w tak mroźne dni!
    i fajna dłuugaśna i gruba krecha ;))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci do twarzy z takim makijażem :). Jesteś bardzo podobna do mojej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D mam nadzieje że lubisz tą koleżankę :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż, lubię to połączenie kolorów :) Kreska idealna jest, aczkolwiek wolę cieńsze :) Piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ; )
    fajny blog ; ) zapraszam do obserwowania mojego bloga ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje Ci , masz swietne oczy do malowania jesli tak to mozna nazwac;)
    zrób jakis mega kolorowy teraz aby wiosne przywolac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię w środę bo mam kilka w zapasie do dodania więc na przyszły tydzień może będzie :P

      Usuń
  7. Rzęsiska robią robotę. Ja mimo, że mam piwne oczy to i tak bardzo dobrze czuję się w brązach ;) Taki makijaż jak Twój mogłabym nosić codziennie.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.