Miraculum -Ideal Satin Make-up



Miraculum-Ideal Satin Make-up,

 Podkład matująco -kryjący.

Co o nim wiemy ?? 

Podkład matująco-kryjący, oparty na nowoczesnej formule, został stworzony z myślą o uzyskaniu efektu idealnej gładkiej i naturalnie wyglądającej cery. Lekka i aksamitna delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Fluid rozprowadza się łatwo i równomiernie. Nie zatyka porów. Perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery oraz przebarwienia i plamy pigmentacyjne, nie tworząc efektu maski. Idealnie nawilża skórę. Gwarantuje długotrwałe i matowe wykończenie makijażu przez cały dzień. Idealny dla cery: normalnej i mieszanej , również wrażliwej. Trwałość do 16h.
Dostępne kolory: jasny beż, beż, naturalny, opalony.

Cena 12zł/30ml 

Jak wyglądam bez makijażu ?


Nie mam problemu z pokazywaniem się bez makijażu. Jak widzicie posiadam liczne zaróżowienia i przebarwienia oraz niewielkie zasinienia pod oczami. Jeśli chodzi o wypryski raczej nie jestem ich posiadaczką, nie mam i nigdy nie miałam trądziku na twarzy i mam nadzieje, że tak pozostanie...

Jakiego podkładu szukam ?

Średnio kryjący, zakrywający przebarwienia i drobne niedoskonałości oraz cienie pod oczami.

Jak sprawdza się Ideal Satin Make up z firmy Miraculum na mojej twarzy ?


Efekt zaprezentowany na powyższym zdjęciu uważam, że mówi sam za siebie. Podkład sprawdza się idealnie. Nie jest drogi więc każdy może sobie na niego pozwolić. Jest to moje pierwsze opakowanie ale z pewnością do niego wrócę. Daje ładne matowe wykończenie bez przypudrowania.


Już niewielka ilość podkładu wystarcza na równomierne pokrycie twarzy. Jedną dość odpychającą rzeczą w przypadku tego podkładu jest jego zapach. Nigdy nie spotkałam się z bardziej śmierdzącym podkładem. Całe szczęście, że po nałożeniu na twarz jest niewyczuwalny! 
Konsystencja jest dość lekka i kremowa przez co podkład po nałożeniu nie tworzy efektu maski, ładnie wtapia się w naszą skórę i chodź mój kolor nie jest w 100% trafiony gdyż otrzymałam go do przetestowania nie odcina się na linii żuchwy . Myślę, że doskonale sprawdziłby się odcień "jasny beż" u takich śnieżynek jak ja.

Czy jestem z niego zadowolona ?
Tak!

Czy kupię go ponownie ?
Tak !

Jak Ty oceniasz działanie podkładu Miraculum Ideal Satin Make up?


9 komentarzy:

  1. Daje bardzo ładne wykończenie! Fajny podkład za grosze. Ciekawe czy pokryłby moje zmiany trądzikowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś fanką mleka - odstaw je na 3 miesiące :) może akurat zadziała . Polecam też krem Acne-stop na który mam rabat mi pomógł na moje zmiany trądzikowe na ramionach i w okolicy dekoltu . Hydro lat oczarowy też jest dobry ;))

      Usuń
  2. choc generalnie nie ufam podkładom za grosze, to zaciekawiłas mnie, nie powiem...a gdzie go możen dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest w drogerii sieci Wispol (drogerie na Podkarpaciu) a tak to chyba należy pytać ...szukać itd. Bo nie wiem ...

      Usuń
  3. Wygląda przepięknie na twarzy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale jests ladna bez makijazu! Wcale nie musisz sie zawsze mocno malowac. Ja wygladam fatalnie bez makeup :(

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.