Metamorfoza Asi .


Dzisiaj metamorfoza mojej best friend. Choć bez makijażu wygląda całkiem dobrze efekt który udało mi się uzyskać podkreślił jej największy atut czyli wielkie ciemne oczy.


Ile lat ma Asia - sami zgadnijcie. Ja nie czuję się upoważniona do sprzedawania takich informacji. 


Do makijażu twarzy użyłam : 

podkład : Lirene - City Matt
puder : Mariza - puder sypki
bronzer : Wibo 


Makijaż oczu : 

Cienie : szary Sleek z palety Storm, Szary cień z palety Avon  True Color "lace electric", biały cień Inglot . 
Eyeliner : Mariza w pisaku (czarny) , Virtual (srebrny).
Brwi : czekoladowy cień Sleek Storm .


Usta : 

Koniec. 

A wam jak podoba się metamorfoza ?


15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!
    Aż nie do wiary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam... i bez jest dobrze ;)) ale z to już totalnie lachon jak się patrzy !

      Usuń
  2. nie lubię mocno podkreslonych ust... ale oczy SUPER! :) bardzo fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)) ja uwielbiam i oczy podkreślać bardzo mocno !

      Usuń
  3. Bardzo fajny makijaż a usta są po prostu świetne !
    Zapraszam na bloga trwa rozdanie ! http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łady efekt :) Oczy są pomalowane idealnie !!
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metamorfoza;-)

    Lista sklepów internetowych, w których dostępne są kosmetyki Fennel - http://www.fennelcos.pl/gdzie-kupic/ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, estetyczny make-up, ale to chyba jednak wersja wieczorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla większości to oczywiste , ja maluję się tak mono nawet na co dzień jak mam na to ochotę ;)

      Usuń
  7. It's truly a nice and helpful piece of info. I am happy that you shared this helpful information with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.
    Look into my web page ... reklama lubin

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.