Koci TAG - Bonio Wspaniały


1. Kiedy pupil zamieszkał w Twoim domu ? 

Na stałe jest z nami od ponad roku ;) 


2.Skąd wziął się pomysł na takie, a nie inne imię ?
Bonifacy - Bonio bo tak na niego mówię najczęściej jest niczym bohater z bajki o kotku Filemonie. Tam też był taki "czarny charakter" którego nazywano Bonifacy. Trochę przemądrzały, indywidualista chodzący własnymi ścieżkami. Najchętniej śpi i je . Nie znosi jak ktoś zakłóca jego spokój. 

3. Jak to się stało, że zamieszkał z Tobą ? 

Bonio odwiedzał nas prawie codziennie. Wykupiłam sobie jego łaski bo strasznie mi się podobał. Karmiłam go najlepszym jedzonkiem jakie tylko miałam w lodówce. Wolałam sama nie jeść a jemu oddać bo sprawiało mi to olbrzymią przyjemność ;-) Takim oto sposobem Bonio zmienił adres zamieszkania i pewnego razu po prostu u nas został .

4.Jakiej jest rasy ?

Rasowy-Leń ;-)


5.Jaka jest jego najlepsza zaleta ? 

Nigdy nie sika i nie załatwia swoich potrzeb w domu. Nawet w nocy kiedy wszyscy śpią, miaucząc lub gryząc w stopy budzi mnie i grzecznie wychodzimy na zewnątrz. Następnie wracamy i dalej sobie smacznie śpimy. 

6.Jaka jest jego największa wada ?

Lubi robić na przekór . Jak sobie coś umyśli to musi postawić na swoim w przeciwnym razie będzie próbował do skutku- UPARCIUCH ! 


7.Gdyby mógł przemówić w święta jak myślisz co by powiedział ? 

Myślę, że powiedziałby, że miłość w takiej ilości to za dużo nawet jak na takiego kota jak on po czym dodałby że nie pogardziłby jakąś rybką z puszki w sosie pomidorowym ;-) To jego ulubiony przysmak . Oczywiście po za filetem drobiowym.

8. Co robi w tym momencie ?


To co przez 90% swojego czasu - śpi . 



Uwielbiam go ponad wszystko jest moim oczkiem w głowie ! Do zabawy zapraszam wszystkie posiadaczki tych cudownych stworzeń ! Chętnie poznam wasze żywe maskotki ! ;-)







7 komentarzy:

  1. Jotka w joktę jak mój Bonifacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty :D też taki czarny charakter ?

      Usuń
  2. Hello there! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest
    authoring a blog article or vice-versa? My site goes
    over a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you might be interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Awesome blog by the
    way!

    Here is my webpage - kolagen platinum

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.