garnier mineral roll-on (EXTRA CAERE, EXTRA FRESH, ACTION CONTROL, INVISI CLEAR)


Garnier Mineral - dezodorant w kulce .
(*EXTRA CAERE 
*EXTRA FRESH
*ACTION CONTROL
* INVISI CLEAR )

Firma Garnier wypuściła na rynek serię kosmetyków z aktywnym minerałem dzięki któremu nasza "skóra oddycha nawet przez 48h" . 

Postanowiłam przyjrzeć się wszystkim produktom roll-on i sprawdzić ich działanie na sobie. Wśród VI wariantów zapachowych o różnych właściwościach wybrałam IV godne uwagi . 

Cena 9zł / 50ml 

Na opakowaniach produktów:
*EXTRA CAERE 
*EXTRA FRESH
*ACTION CONTROL
znajdziemy napis " BEZ ALKOHOLU" 
przyglądając się dokładniej znajdziemy jednak w składzie :

CETEARYL ALCOHOL który...
jest mieszaniną alkoholu cetylowego i stearylowego . Ta biała woskowata substancja dodawana jest do produktów w celu zmiękczenia i regulacji lepkości oraz natłuszczenia w celu dodania skórze miękkości, elastyczności i gładkości...

Niby nie taki szkodliwy ale jednak alkohol . 


* EXTRA CARE (do skóry po goleniu lub depilacji ) 

Od producenta: 

"Dezodorant Garnier Mineral Extra Care został stworzony by łagodzić i chronić skórę pod pachami po depilacji lub goleniu. Zawiera wyjątkowo łagodzące składniki. Ma przyjemny delikatny zapach który utrzymuje się przez 48h."

Moja opinia na temat produktu: 

Produkt zapewniał mi komfortowe uczucie suchości i pielęgnował skórę po depilacji jak i goleniu. Pomimo iż w jego składzie znajdziemy alkohol nie powodował pieczenia i nie podrażniał skóry. Podczas codziennego stosowania sprawdzał się idealnie . Nie pozostawiał plam a jego zapach był przyjemny przez cały dzień. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy zapach utrzymywał się przez 48h ponieważ podczas kąpieli produkt został wymywany i odświeżany po każdym takim zabiegu więc ja czułam go przez cały okres użytkowania . 
Zapach określiłabym jako świeży, delikatnie mydlany . 
Wydajność jak w przypadku każdego roll-onu w moim przypadku to jeden miesiąc. 

*EXTRA FRESH (orzeźwiająca świeżość )
Od producenta: 

"Dezodorant Garnier Mineral Extra Fresh to orzeźwienie i uczucie świeżości non-stop przez 48h. Ma szybkoschnącą  i długotrwałą formułę oraz pobudzający świeży zapach."

Moja opinia na temat produktu : 

Podobnie jak "extra care" spisywał się rewelacyjnie. Nie pozostawiał plam, był tak samo wydajny, nie podrażniał skóry po goleniu i depilacji . Jego największym plusem jest jednak zapach pachnie świeżo mydlano jak jego poprzednik ale jednocześnie cytrusowo i kwaśno . Z łatwością można wyczuć tutaj zapach róży cytrusów i drzewa cedrowego. Jest jednym z moich najbardziej ulubionych antyperspirantów tej firmy !

*ACTION CONTROL (skuteczna ochrona; upał, sport, stres)  

Od producenta :

"Dezodorant Garnier Action Control to maksymalna efektywność i komfortowe poczucie suchości przez 48h. Chroni podczas upału, uprawiania sportu i w czasie stresu. Ma pielęgnacyjny i długotrwały zapach, pozwala skórze oddychać dzięki zawartości aktywnego minerału" 

Moja opinia na temat produktu : 

Produkt sprawdzał się podczas upałów, sytuacji stresowych. Zapewniał komfort i ochronę przed poceniem się . Nie zostawiał białych śladów, czasem pojawiał się osad który wystarczyło zetrzeć lub wytrzepać. Jego zapach jest bardzo delikatny i mało wyczuwalny w porównaniu do testowanych prze zemnie produktów serii Mineral . Podczas wysiłku fizycznego pod pachą pojawiały się plamy - cale szczęście bez nieprzyjemnego zapachu. Uważam, że to całkiem normalne u takiego produktu ze względu na to, że nie jest to bloker a zwykły antyperspirant więc nie możemy oczekiwać, że całkiem zablokuje nasze gruczoły potowe. 

ostatni ... 

* INVISI CLEAR (przeciw białym śladom )

Od producenta :

"Dezodorant Garnier Mineral Invisi Clear chroni przed białymi śladami. Zawiera cząsteczki maskujące, które otaczają składniki aktywne niewidoczną mgiełką aby chronić skórę i ubrania przed białymi śladami . Ma pielęgnacyjny i długotrwały zapach . Pozwala skórze oddychać dzięki zawartości aktywnego minerału."

Moja opinia na temat produktu :

Jest jednym z ulubieńców ponieważ jako fanka czerni często borykam się z problemem białych śladów znajdujących się pod pachą na moich czarnych ciuchach. Wygląda to co najmniej nieestetycznie, dlatego kiedy tylko sięgam po czarny sweterek, sukienkę czy bluzę zawsze najpierw kieruję  swoje działania na Invisi Clear. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Podobnie jak jego bracia nie podrażnia mojej skóry i spisuje się doskonale. Jego zapach określiłabym jako kwiatowy. 


To już koniec. 
A Ty jesteś zadowolona z działania Garnier Mineral ?

3 komentarze:

  1. Taaaak jestem zadowolona z ich działania :) jeden z moich ulubionych zaraz po adidasie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używam adidasa jeszcze i nivea :) reszta jest do kitu

      Usuń
  2. Mój numer jeden! Miałam z adidasa ale po kilku użyciach wysuszal skórę i podrażnial :/ a z garniera jak dla mnie idealny od kad powstał :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.