fleszstyle.pl - Michał Szpak


portal którego baner widzicie powyżej pokusił się w swoim artykule o słowa: "Michał Szpak (...) jego image jest już na stałe wpisany w krajobraz polskiej sceny show biznesu."


Postanowiłam o tym wspomnieć gdyż jak wiadomo Michał pochodzi z Jasła tak samo jak ja . Jasło jest to mała mieścina gdzie stylizacje które wybiera Michał wzbudzają wiele kontrowersji. Cenię więc jego indywidualność i odmienność. Nie jest moim idolem ani osobą którą pragnę naśladować, zdecydowanie nie są to moje klimaty jednakże  trzymam za niego kciuki i mam nadzieję, że ktoś doceni bardziej jego twórczość muzyczną. 



Jak wy oceniacie kolorowy wizerunek tego artysty ?

5 komentarzy:

  1. Jest niezły, lubię jak ktoś ma swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię przebierańców, on według mnie trochę ociera się o tę granicę, to jednak ani mnie nie parzy, ani nie ziębi. Jeśli czuje się dobrze w takim stylu, nie robi tego pod publiczkę, to czemu nie. Indywidualność i przede wszystkim zgoda samego ze sobą jest zawsze w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie jest śmieszny i żałosny... kicz w połączeniu z tandetą. Głos ma zajebisty ale nic sobą nie reprezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. homo nie wiadomo z niego. tragiczny!!!!!!!! EWa

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.