CUKIERNIA WIEDEŃSKA




RYNEK 13 
RZESZÓW

MIEJSCE GODNE POLECENIA



Kolejny weekend w Rzeszowie za mną.. 
Po męczącej sobocie która nieźle dała mi w kość wybrałam się na spacer po Rzeszowie. 

Mróz mi nie straszny ! Liczy się przecież dobre towarzystwo!
Mijając kolejne uliczki, nogi poniosły mnie w okolice rynku gdzie znajduje się jedna z lepszych cukierni w tamtych okolicach... 

(O dziwo nie będę tu wspominała o niczym słodkim gdyż od nowego roku praktycznie wcale nie pozwalam sobie na spożywanie cukrów.) 



Zadowalałam się przepyszną kawą wiedeńską - moją ulubioną - trzeba przyznać, że była przepyszna ! 




Nie jestem uszczypliwa po prostu :
Ostatnio przywiązuję większą uwagę do miejsc w których bywam. Zwracam uwagę na obsługę, czystość oraz wystrój . Tutaj nie mam nic do zarzucenia .
Obsługa była przemiła , lokal czyściutki i pachnący , wystrój nie najgorszy ale trzeba przyznać, że bardziej nadaje się dla osób starszych o te paręnaście lat. Nooooooooo i ta kawa - MNIAM ! 

Pozdrawiam i do następnego razu ! 


12 komentarzy:

  1. Muszę tam zaglądnąć w takim razie:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę pamiętać będąc w odwiedzinach u cioci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-D jak będziesz w odwiedziny u cioci to daj znać :D

      Usuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego ;) samo słowo cukiernia wystarczyło hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nooo ;) trzeba przyznać że przyzwoicie

      Usuń
  5. Uwielbiam takie wpisy, bo potem jak gdzieś jadę, to idę do miejsc, które mi polecono, a tak to muszę się męczyć i szukać czegoś sama, wiele razy będąc po prostu niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię nawet to miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.