ButiqueUk


Ostatnio poczyniłam niewielkie zakupy w butiqueUk i jestem bardzo zadowolona z tego co do mnie przyszło jak było zapakowane i jak krótko to trwało ! 
Chyba jednak przekonam się do zakupów przez internet !

Miło jest odbierać paczki od kuriera który wygląda jak kopia Brada Pita w najlepszym tego słowa znaczeniu :D 

Zakupy składają się z produktów firmy Elf oraz jednego upragnionego Sleeka ! 



Sztuczne rzęsy Elf Dramatic Lash Kit 
(ich numer to 1714 albo  20612 ) 

Baza pod cienie Elf 
7501 Sheer 

Szablony do brwi Elf 


I trzy najbardziej pożądane produkty w mojej kosmetyczce, których zakup planowałam już od bardzo długiego czasu ale jakoś nie było okazji ... 


Paleta korektorów Elf 
Erase & Conceal 


Duo róż i bronzer Elf 
St. Lucia 


Sleek 
Paleta Ultra Mattes Brights 


Już nie mogę doczekać się aż ich użyję ! 

Macie te produkty ? Chwalicie czy nienawidzicie ?

24 komentarze:

  1. Ooooooo wszystko z tego bym chciała kupić :p Ale muszę poczekać aż portfel się uzupełni po ostatnim szaleństwie:P
    Czekam z niecierpliwością na recenzję i opinię o wszystkim :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki paletki Sleeka boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. kurierzy na podobieństwo Brada Pita ? Brzmi interesująco ;p ♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę! Paletki sleek bardzo sobie chwalę, chociaż tej nie używałam. Korektory wyglądają ciekawie, chciałabym spróbować jakiegoś zielonego kiedyś więc może jakąs recenzję zrobisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do tag'u LIBSTER BLOG AWARD zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zakupić tą bazę z elfa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja miałam jej nie kupić ale jednak sie skusiłam

      Usuń
  7. Też mam tę bazę oraz dwie w odcieniu Pearl (musialam kupic hurtem, tak szybko koncza mi sie bazy :( , musze przyznac ze jest bardzo przyjemna w uzytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jej nie otwieram dopóki nie skończe :d

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.