Beauty Shine by Donegal (ECO)


Lakier do paznokci Beauty SHINE 
by Donegal 

cena : 6,99 zł

Pojemność : 6 ml

Odcień : MIDNIGHT SKY 



"Nic tak nie poprawia nastroju kobiety jak odrobina koloru w życiu. Paleta kolorów Beauty Shine obejmuje 32 barwy - dłonie mogą zmieniać się jeszcze szybciej niż kobiece nastroje. Wypróbuj kolorową feerię barw Beauty Shine i zacznij żyć pełnią blasku !"

Całkowicie zgadzam się z tekstem dostępnym powyżej. 
Kolor jest niesamowicie iskrzący. Zawiera fioletowy, granatowy, szafirowy, karmazynowy pyłek który w zależności od intensywności światła odbija się i iskrzy pełnią koloru.
Od kiedy go mam ciągle ktoś mnie pyta co to za lakier!? 
Wszyscy zwracają na niego uwagę! 


Utrzymywanie lakieru : 

Dobre. 
U mnie było to 4 dni . Później już trochę pościerały się końcówki i należy to poprawić albo zmyć i pomalować kolejny raz ...

Krycie :

Średnie.
U mnie lakier potrzebował 2 warstw na lakier bazowy (odżywkę Eveline 8w1) ale bardzo szybko wysychał. 
U mojej przyjaciółki bez lakieru bazowego potrzebne były 3 warstwy - zupełnie nie wiem czemu skoro odżywka w moim przypadku była i tak bezbarwna [?]

Wysychanie :

Umiarkowane .
Ja czekałam zawsze 5 do 10min dla całkowitej pewności.



Co jest w nich najfajniejsze?

# Lakier oparty jest na formule ECO dzięki czemu jest bezpieczny dla zdrowia, nie zawiera substancji szkodliwych takich jak : 

*TOLUEN
*FORMALDEHYD 
*DBP

# Dodatkowo produkt nie pozostawia przebarwień na paznokciach ( osobiście nie wiem jak by to było gdybym malowała go bezpośrednio na płytkę paznokciową gdyż zawsze staram się używać jakiejś "bazy" która odpowiednio zabezpieczy nasze paznokcie ). 

# Nanocząsteczki zawarte w produkcie pozwalają osiągnąć maksymalną trwałość . 

#Lakier nie pozostawia smug 

# Odpowiedni pędzelek ( dla mnie ideał )

# Opalizuje , nadaje ładny połysk 




A Ty masz już swojego Beauty Shine ?




5 komentarzy:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.