*2013wishlist* 1 Makijaż / Akcesoria / Sprzęty / Pielęgnacja i MOJE CELE .



W tym roku postanowiłam zrobić sobie swoją pierwszą w życiu poważną listę zakupów na nadchodzący rok. Co miesiąc postaram się zakupić  produkty z działu "łatwe do spełnienia" i co 2 miesiące z działu "trudne do spełnienia". Wiadomo, że wszystkiego pewnie nie uda mi się kupić ale myślę, że z taką listą która wyznacza cele będzie o niebo lepiej ! Na liście są głównie rzeczy których nie miałam (a słyszałam o nich wiele dobrego) albo mi się skończyły a byłam z nich bardzo zadowolona... Zaczynamy ! 

ŁATWE DO SPEŁNIENIA :

-L'Oreal Volume Milion Lashes Extra Black 
-klej Duo 
-Sleek palety cieni : Ultra Matte Darks V2, Ultra Matte Brights  V1, Sparkle 2, Storm , The Oryginal , Au Naturel 
-Eveline Celebrites Beauty (puder mineralny w kamieniu) 
-Rimmel Match Perfection Foundation 
-Bourjois Pastel Joues (róż)
-Dax Cosmetics peeling  czekoladowo kokosowy do ciała 
-Dax Cosmetics odżywczy krem na noc 
-Miraulum Ambre rozświetlający na dzień 
-Natura Officinalis Krem do twarzy nawilżający 3 zboża 


TRUDNE DO SPEŁNIENIA :

-Naked
-Naked 2 
-zalotka z Inglota 
-M.A.C Russian Red
-paleta 120 cieni Beauties Factory 
-M.A.C Blot Powder Pressed
-Estee Louder Double Wear 
-Muślinowa szmatka Liz Earle 
-Lokówka SatinStyler EC1 Braun 
-Blending Brush 217 MAC
-Blending Brush 497 Maestro 
-Tangle Teezer - szczotka do włosów  
-tablet 
-telefon z systemem o.p. android
-BeneFit Coralista (róż )
- Estee Louder Perfect Clean - pianka do demakijażu 
-Clarins Multi Active Day Early Wrinkle orretion Cream-Gel
--Estee Lauder, Advanced Night epair Eye Recovery Complex

CELE :

SCHUDNĄĆ
ZEJŚĆ Z CZERNI DO BLONDU 
REGULARNIE ĆWICZYĆ KLATKĘ PIERSIOWĄ 
CHODZIĆ NA ZUMBĘ 
POJECHAĆ DO MIELNA
KUPIĆ SOCZEWKI
ZAŁOŻYĆ APARAT NA ZĘBY
WIĘCEJ SIĘ BAWIĆ MNIEJ SIĘ MARTWIĆ 




20 komentarzy:

  1. Oooo fajna notka:) Ja bardzo bym chciała coś z Lime Crime... :)
    A z celów to też schodzę z czerni!:) Hehe tylko na razie nie mam pomysłu jak;p po prostu farba sama schodzi z czubka głowy i myję przeciwłupieżowym, bo kurczę trzy stówy na fryzjera szkoda mi tak niezmiernie, że masakra... :/
    hehe życzę Ci byś zrealizowała wszystko :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ten przeciwłupieżowy jakoś wymywa Ci kolor ??? jaki stosujesz ??

      Usuń
    2. No wymywa, ale tak do 10 cm od skóry główy, bo tam gdzie mam włosy utwardzone farbą już bardzo, to ciężko kolor sprać:/
      Ale refleksy leciusieńkie są. Ja używałam w sumie przeciwłupieżowego z Avonu przez jakies 2 miesiące, później kilka razy Nizoral od czasu do czasu i teraz Head n Shoulders.
      Ale jakiś miesiąc temu zafarbowałam sobie całą głowę 'paloną kawą' z Joanny (cudowny kolor) tylko miałam bordo przy skórze a dół czarny:p ale chociaż teraz nie widać aż tak moich szatynkowatych odrostów;p ale już mam bardziej brązowe włosy :) Co widać po zdjęciach już ;p

      Usuń
  2. łoł długa ta lista zakupów :D
    kochana trzymam kciuki żebyś zrealizowała wszystkie wyznaczone sobie cele ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem że wszystkiego nie kupię ale pomarzyć zawsze można :D

      Usuń
  3. nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci wytrwałości w dążeniu do tych celów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy drugim celu się przeraziłam. Ale że aż blooooond?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie . Ty domyślam się że pamiętasz mnie w wiśni,czerwieni albo kasztanie bo mniej więcej coś takiego miałam wtedy ;-) :))

      Usuń
    2. Ja to pamiętam we wszystkich, prócz blondu właśnie hahah i jakoś nie umiem sobie jeszcze Ciebie wyobrazić w tym kolorze ;p

      Usuń
    3. Bo blond miałam ostatnio w podstawówce ;P

      Usuń
  5. Blond? Ciężko mi to sobie wyobrazić :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D no to ba ! Jak szaleć to szaleć !

      Usuń
  6. Dziewczęta naturalnie mam blond ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, też poluję na Naked! Zyczę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.