Wieczorowy .



Wersja - Soft

Makijaż w wersji soft to mocne oko , które przyciąga uwagę i delikatne usta w odcieniu nude które w łagodny sposób uspokajają strojną część naszego makijażu . 




W moich makijażach dużą uwagę odgrywają mocno zarysowane brwi . Może nie mają one idealnego kształtu w tym momencie mojego życia, ale uwierzcie mi .... intensywnie nad tym pracuję i zapuszczam je od miesiąca . 
Miewam gorsze i lepsze chwile ale nadal się nie poddaję.
Pęsety schowałam głęboko w pudełku na szafie i nic nie zmusi mnie do wyciągnięcia ich przed Sylwestrem .



Makijaż twarzy wykonałam przy pomocy :
-podkład Ingrid - puder sypki Kobo
- bronzer Wet.N.Wild


Makijaż ust wykonałam przy pomocy :

-pomadka Revlon (creme)  odcień Almost Nude nr 117
-lip gloss Max Factor 01 Ivory 


Podkreślenie brwi wykonałam :
(trochę nieudolne)
-czarny cień paleta Sleek Storm

Makijaż oka wykonałam przy pomocy :

-matowy brązowy cień Sleek Storm
-perłowy brązowo/miedziany cień Sleek Storm
-burgundowo/brązowy cień Sleek Storm
-biała kredka Rimmel 
- biały cień Avon True Colour - Lace Electric 
-czarny eyeliner vibo
-srebrny eyeliner Virtual 
-złoty eyeliner Essence (limitowanka Circus)

Makijaż w wersji Hot .



Całość pozostaje bez zmian z wyjątkiem ust . 
Usta smarujemy balsamem ochronnym , w przypadku nakładania tak mocnego intensywnego koloru nasze usta były odpowiednio nawilżone . Popękane nie będą prezentowały się najlepiej . 




Makijaż ust w wersji Hot wykonałam przy pomocy :

-balsam ochronny Nivea
-pomadka Kobo professional Celebrity Lips nr 305 Wine Red

Jeśli nie umiecie malować ust precyzyjnie - co w przypadku takich mocnych kolorów jest kluczowa kwestią - z pomocą przyjdzie wam pędzelek do malowania ust .

Jeśli mogę zasugerować jakiś konkretny polecam pędzelek do makijażu ust firmy Kozłowski w metalowym opakowaniu . Wyglądem przypomina długopis . Jest jednak o wiele mniejszy. Wygląda bardzo elegancko i efektownie. Dodatkowym plusem jest to, że zmieści się w najmniejszej nawet torebeczce imprezowej .

Jeśli zdarzy wam się wyjechać poza granice, nie próbujcie ścierać niedoskonałości palcem! Pozostanie wtedy mało efektowne zaczerwienienie w okolicy ust. Takiej wpadki najlepiej pozbyć się za pomocą podkładu i pędzelka do korektora .

A wam która wersja podoba się bardziej ?

Koniec. 

13 komentarzy:

  1. Ale cudny makijaż !!!
    Przepiękny :D

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym tak umieć ozdobić oczy, no i w ogóle zrobić taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyka czyni mistrza koleżanko ;))

      Usuń
  3. Świetny makijaż. :) Podoba mi się. Ja przez długi czas podkreślałam brwi czernią, zamieniłam jednak na ciemny brąz ze Sleeka, chociaż nadal szukam ulubionego. Twoje brwi, nie wyszły aż tak tragicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie mogę się przekonać do brązowych :)

      Usuń
  4. obie wersje przypadly mi do gustu;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I just couldn't go away your web site prior to suggesting that I actually enjoyed the usual info a person provide in your guests? Is going to be again ceaselessly in order to check out new posts

    Here is my homepage: 24option

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there, yup this piece of writing is actually fastidious and I have learned lot of things from it about
    blogging. thanks.

    Here is my weblog; Binoa review

    OdpowiedzUsuń
  7. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos
    to your blog when you could be giving us something enlightening to read?



    Here is my website; www.my-deaf.eu

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.