Weekend + Kurtka




-20 stopni to lekka przesada jak dla mnie . Dla mojego kota zdecydowanie . Zwykle Pan Kotek wychodził średnio 8 razy na podwórko oddać tzw. mocz ... teraz ograniczył swoje wyjście do 2 razy i to z przymusu wynoszony na rękach .
Na ogól śpi na poduszce na parapecie mojego pokoju . Wygląda bardzo rozkosznie .




Z nudów upiekłam ciasto , nie wiem czemu ale jakoś zawsze piekę coś w weekend . Tym razem padło na kruche ciasto z bananami, brzoskwiniami i jeżynami . Pyszne !





Złamała mi się ostatnia fajka . Dobrze, że w domu miałam awaryjne papiery wartościowe i jakoś to poszło . Dostałam też czekoladę od brata za to, że jestem jego najukochańszą siostrunią . ;-)




Odkryłam wczoraj też idealną kombinację kolorystyczną na zimę . Połączenie zieleni z czerwienią kojarzy mi się z choinką . Brakuje tutaj tylko lekkiego złotego brokatu i mogłabym pokusić się o stwierdzenie , że wyszło to idealnie jak na moje zdolności w tej dziedzinie =D



Zakupiłam też kurtkę z kożuszkiem . Rękawy są fenomenalne - bo długie . Można je wywinąć i wtedy kożuch wychodzi na prowadzenie . Ma też dopinany kaptur którego pozbyłam się po przyjściu do domu . 

11 komentarzy:

  1. Ale super paznokietki:) Też mi się kojarzą z choinką:)
    I jaka kurtka fajna!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)) hehe jedyna w którą wcisnęłam swoje zacne płuca ..

      Usuń
  2. Zanim załapałam, że zdjęcie ciasta jest po prostu czarno-białe to dobrą chwilę zastanawiałam się nad jego składnikami, by właśnie takie wyszło hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xD Dobre ! :D Ciasto ma kolor biszkoptowy jedyny efekt kolorystyczny dają jeżyny :P

      Usuń
    2. Teraz to ja wiem, jak już załapałam :D hahaha

      Usuń
  3. Kolory te głównie kojarzą mi się ze świętami i dlatego mam już je na paznokciach :3
    A kurtka cudowna.
    Biedny kotek. Chociaż mój pies też nie chce chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ciasto mogłabym jeść ciąąąągle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaaaa nie ... jest tak słodkie , że szok !

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.