Świateczny.




Witajcie po świątecznym urlopie !
Słowem wstępu : dziękuję za życzenia, prezenty i ciepłe słowa. Było mi naprawdę miło ! 



Chyba będę "inna" ale nie lubię świąt. To nie jest mój ulubiony okres... chociaż z każdym rokiem bardziej zależy mi na tym aby być w gronie bliskich, cieszyć się i radować wspólnie. Jak wiadomo - czas nie będzie na nas czekał .
I to tylko tyle o świętach chciałam wtrącić .





Przygotowałam dla was kolejnego klasyka. Wydaje mi się a wręcz jestem pewna, że kolejny wygląda tak samo ? Mam rację ?



Na sobie mam :

*twarz
podkład: Ingrid 
bronzer : Sensique 
puder :   Sensique 
róż : Vibo 
rozświetlacz : Essence 

*oczy i brwi
tusz : Max Factor False Lash Effect Fusion Volume&Lenght
biała kredka : Vitual 
eyeliner : delia
biały cień: Avon True Colour lace electric 
brązowy cień : Sleek storm

*usta
barwnik/błyszczyk : Maybelline Tint Gloss


Koniec.


A wy jak malowałyście się w te święta ? Szaleństwo totalne czy nudna klasyka ??

6 komentarzy:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.