Sezon na chorowanie ...



Sezon na "jestem chora" uważam za otwarty .

Co roku to samo . Przy nagłej zmianie pogody z jesiennej na  zimową zaczynam maraton chorobowy który zwykle trwa do marca/kwietnia. Właściwie kończy się wraz z Wielkanocą. Tak więc miałam niewielki przemarsz do apteki . 





Kolacja dzisiaj zapowiada się bardzo interesująco i w miarę kolorowo . Mamy żółty , zielony , biały i niebieski . Teraz tylko dylemat od czego tu zacząć . 




Choroba ma też swoje dobre strony. Możemy w spokoju posiedzieć i poczytać książkę, zrelaksować się, odprężyć. Nic i nikt nie ma prawa nam przeszkadzać !
I Like It. ! 




Moim ulubionym napojem na zimowe wieczory jest Mokate Cappuccino - One Cup Bellita z jagodą acai i witaminką E. Wszystkim gorąco polecam !



Życzę wam dużo , dużo zdrowia ! Przyda się przy takiej pogodzie ...

aaaa i tak się zastanawiam ... czy będzie kiedyś taka zima która nie zaskoczy kierowców , drogowców itd. o będą przygotowani ? Jak myślicie ? 

10 komentarzy:

  1. Ja juz chorobe sezonowa mam zaliczona :D Nie, mysle, ze zima to zawsze ogromne zaskoczenie dla Polakow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ciekawe czemu... rozumiem , że gdyby śnieg spadł nagle 20 lipca albo 8 września aleee teraz ... mnie to kompletnie nie dziwi :P

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie na rozdanie 4 cennych nagród...:)
    Pozdrawiam...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355157714441

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka !
    ja na szczęście już wychodzę z choróbska, ale nosa nie mogę ogarnąć bu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nos najlepsza jest nowość Ibuprom Zatoki Spray ;)

      Usuń
  4. Mnie też rozłożyła choroba - zapalenie oskrzeli ;/ Ale przynajmniej mam więcej czasu na nicnierobienie :D Polecasz tę książkę Cobena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wirusowe zapalenie oskrzeli ;/
      H.Coben jest moim ulubionym współczesnym pisarzem ;-) Wszystkie jego książki bardzo trafiają w mój gust . Tej jeszcze nie skończyłam , niewiele wiem ale jest okej póki co . Gdybym miała wybrać jedną z wszystkich które przeczytałam to wybrałabym "Bez pożegnania" ;)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.