Prezent.


Wczoraj przyszła do mnie paczuszka prosto z Norwegi od Paninorge . Wygrałam u niej małe rozdanie zorganizowane wspólnie z Małą Galeryjką

Koszulka i mały dodatek są genialne, bardzo mi się podobają . Nie wiem jak wcisnęłam się w rozmiar M ale udało się ! 



Like ! 
Jest świetna ! :)) Rozglądałam się trochę na fb Małej Galeryjki i strasznie podobają mi się nadruki . Są fenomenalne i bombastyczne ! 



Mam postanowienie staro roczne które staram się wcielać w życie do ostatniej sekundy tego roku i które będę wcielać w życie takie w roku przyszłym ! 



8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście śliczna koszulka : )

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana! zostałaś tagowana przeze mnie :D http://allinbrocade-ob.blogspot.com/2012/12/taggotowa-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)) moja odpowiedź już sie robi ;)

      Usuń
  3. slicznie wyglądasz :))
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.