Makijaz - zimowy / wieczorowy






Z jakim kolorem Tobie kojarzy się zima ?

Zima kojarzy mi się z kolorem różowym , białym , srebrnym i niebieskim . Dlaczego ?

Niebieski biały i srebrny to kolory zimne odzwierciedlające panującą temperaturę i krajobrazy . Różowy zaś to kolor rumianego noska i policzków . Świadczą o tym, że jest nam bardzo zimmmmmmmmmnoooo....




Bardzo ważne jest w tym okresie odpowiednie zabezpieczenie twarzy przed panującym mrozem .
Radzę zainwestować w dobry tłusty krem który odpowiednio nawilży naszą buzię i ochroni ją przed ujemną temperaturą .




Zimą zawsze używam gęstych płynnych podkładów . Odstawiam , musy , kremy BB , żele, mineralne i wszelkie podkłady w kompakcie ... W rozprowadzeniu produktu świetnie sprawdza mi się pędzelek H50 S firmy Hakuro . 




Puder pozostawiam bez zmian. Nadal sypki , nadal z kobo. Wkrótce jednak będę miała możliwość testowania podobnego pudru z firmy Mariza . Już nie mogę się doczekać . 




Ciągle poszukuję idealnego bronzera który będę mogła zakupić od ręki w drogerii ... pomacać tester , sprawdzić kolor  (nie znoszę zamawiania online) . 




Powróciłam do mojego ulubionego różu z wibo . Całe lato i jesień stosowałam róże w kremie ... ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego suchego matowego wykończenia .



Oczy pozostawiam w chłodnej tonacji . W chwili robienia zdjęcia nie miałam jeszcze na nie żadnego pomysłu . Wyszło o wyszło ... Ocenić możecie sami ! 





Uważam , że ta kolorystyka wspaniale współgra z moim kolorem oczu ... Czy ktoś się ze mną zgodzi ? 



Tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejsze blogowanie . Tatulek ma dziś urodziny... :-)

A jutroooo będę taka szczęśliwa :



Zaczynam egzaminy semestralne ;/ 

8 komentarzy:

  1. Ooooooooooo współczuję... Ale życzę Ci zdania każdego! :* :)
    A makijaż piękny, bardzo Ci pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję żeby nie zapeszyć ... ;))

      Usuń
  2. świetny makijaż :)

    powodzenia w sesji :_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz PRZEPIĘKNIE!!! Jestem pod wrażeniem - co ja bym dała, żeby umieć się TAK umalować! Cały czas tylko patrzę i wzdycham do tych zdjęć...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.