Lirene City Matt



Najnowszym podkładem w moim zbiorze kosmetycznym jest podkład Lirene City Matt . Jest to produkt matująco-wygładzający który zawiera witaminę E i C.

(efekty widać na zdjęciu : po prawej przed nałożeniem , po lewej po nałożeniu ) 

Mam go od 2 tygodni więc zbyt wiele nie chciałabym mówić na jego temat . Póki co jest rewelacyjny. Ma średnie lekkie krycie które zakrywa wszystko co potrzeba . Konsystencja jest bardzo lekka i przyjemna do nakładania zarówno dłońmi jak i pędzelkiem . Dzięki formule Nylon 12 skóra jest jedwabista i matowa jednak nie jest to taki suchy i tępy mat... wyglądamy zdrowo i promiennie .

Koszt to 19.99 za 30ml. Nic więcej nie mogę póki co powiedzieć .

A Ty testowałaś już podkład Lirene City Matt ??

4 komentarze:

  1. miałam go i bylam zadowolona :) tez mam zaczerwienienia i to staram się ukryc,lirene dawał rade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze go nie miałam, ale wciąż szukam podkładu idealnego dla mnie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :)
    obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.