Zmywacz do paznokci - Donegal




Jakiś czas temu otrzymałam do firmy Donegal zmywacz do paznokci który miałam poddać rzetelnej recenzji i "prześwietlić" go z każdej możliwej strony ! Na wstępie kilka danych technicznych . 

Pojemność : 150ml 
Cena : 5,39 PLN
Opakowanie : Plastikowe , solidne . Estetycznie wykonane co również jest wielkim plusem . 
Konsystencja : żelowa 
Zapach : Owocowy , przyjemny - nie do końca wyczuwam akurat mango ale jest dobrze . 



Moja opinia : 

Zmywacz sprawował mi się doskonale , nie posiada nieprzyjemnego zapachu - wręcz przeciwnie ! Jest cudowny , nigdy nie spotkałam się ze zmywaczem którego zapach by mi odpowiadał a tu taka niespodzianka ! . Opakowanie jak najbardziej na plus . Ładnie wykonane , butelka jest solidna dzięki czemu podczas wielokrotnych upadków nic się z nią nie stało . Posiada dozownik z dziurką który ułatwia nam wydobycie odpowiedniej ilości produktu na wacik . Samo zmywanie paznokci jest bardzo przyjemne , szybko pozbywamy się koloru nie odbarwiając sobie skóry wokół paznokcia gdyż pocieranie w przypadku tego zmywacza jest zbędne . Nie wysusza skórek i nie niszczy paznokci pokuszę się nawet o stwierdzenie , że ma lekko nawilżające działanie.



Według mnie jest bardzo wydajny mam go już 55 dni i bardzo często zmieniałam kolor moich paznokci , używała go też moja mama . Została mi go dosłownie odrobinka na ten jedyny ostatni raz . 

Czy zasłużył na polecenie : ZDECYDOWANIE TAK !
Czy kupię go ponownie : ZDECYDOWANIE TAK ! 
MOJA OCENA 10/10 !


(w Jaśle i na terenie województwa podkarpackiego produkty firmy Donegal można zakupić również w sieci drogerii wispol)


2 komentarze:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.