Wspomnienie dnia wczorajszego.

Dzisiaj cofniemy się wstecz i przyjrzymy się wspomnieniu dnia wczorajszego . 




Zaczniemy miło , od paznokci . Kolor zacny z Manhattan'u z serii Lotus Effect . Obecnie są to moje ulubione drogeryjne lakiery pomimo tego że ich jakoś nie jest jakaś porywająco dobra . Utrzymują się średnio 3 dni . To i tak lepiej niż lakiery  GR które na mojej płytce paznokcia wytrzymują góra jeden dzień . 




Makijaż był dopasowałam do chusty . Delikatnie roztarta czarna kreska na górnej powiece. Dolna podkreślona kredką z Avon'u w kolorze fioletowym . Na usta pomadka z Manhattan'u w kolorze 57D z serii Perfect Creamy & Care . Na obecny czas to moja ulubiona jasna pomadka . 




Może nie widać tego na zdjęciu ale zapuszczam brwi . W niedługim czasie będę wyglądać jak sowa ... Postanowiłam nadać im idealny kształt .
Zbieram się do tego już któryś rok z kolei i chyba w końcu do tego dojrzałam . Trzymajcie kciuki . 

To by było tyle na dziś . Ja zbieram się na spotkanie z wyjątkowym mężczyzną . 



obrazek ze strony http://agde.blox.pl/

23 komentarze:

  1. Cudowny ten make-up ! A kolor paznokci powala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor lakieru jest świetny! za to makijaż mi nię niezbyt podoba, przesłodzony, jak na dzienny. moim zdaniem, gdybyś zrezygnowała z pomalowania ust, byłoby okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie rezygnuję z pomalowania ust :D

      Usuń
  3. Ślicznie! Fajny blog:) obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie oczy tutaj sa numerem jeden! Aczkolwiek i paznokcie ahhh <3 Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne oczy !

    Obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek na pazurkach ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze jak u mnie komentujesz to w oko wpada mi Twój nick :D jest taki super pozytywny hehehehe:D:*
    masz idealne paznokcie i takie duze oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miło to słyszeć :D :)) Nick taki bo mówią na mnie Spoczi a moim ulubionym powiedzeniem jest OMG ;P odpowiadam tak na wszystko - podobno to irytujące !

      Usuń
  8. Ależ Ty masz piękne oczyska!!
    Świetny kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.