Uzupełnienie


W weekend uzupełniłam swój zapas kosmetyczny .
Kupiłam żel pod prysznic z Lidla bo naprawdę lubię tą serię produktów Cien . Jest to kolejna butelka tego żelu ale pierwsza w tej wersji zapachowej .
Następnie również w Lidlu zakupiłam produkty Pantene ; szampon i odżywkę do włosów . W Lidlu można je kupić nieco taniej . Jestem z nich bardzo zadowolona i jest to moje kolejne opakowanie ...
Dezodorant z Nivea tym razem w sprayu . Miałam tą wersję również w kulce . Zapach o dziwo różni się od tego w kulce .
Na koniec nowość . Żel do mycia i demakijażu twarzy z Biedronki seria BeBeauty . Pierwsze wrażenie jest pozytywne ale co będzie dalej zobaczymy .

Na liście zakupów pozostaje :
-eyeliner essence .
-podkład ingrid .
- tusz w tubce Celia
- krem do twarzy - nie wiem jaki - może ktoś doradzi (cera sucha , naczynkowa )

Pozdrawiam . 

4 komentarze:

  1. kochana polecam Ci krem z Ziajiz bio olejkiem avocado. cera sucha i zniszczona. Do naczynkowej również polecam .
    Rewelacyjnie nawilża i pielęgnuje naszą twarz. Ja używam go cały czas i jestem zachwycona działaniem !
    A koszt to 9zł za 75ml;)
    pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już dwa z tej firmy , byłam zadowolona :) ale teraz skóra tak mi wariuje że sama nie wiem ... chociaż przyznam że awokado dobrze na mnie działa ... tylko że nie widziałam takiego połączenia Ziaja i awokado ? ... ale jak zobaczę to zainwestuję ;)

      Usuń
  2. Zostałam otagowania u mnie, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.