SYNERGEN, peeling do twarzy dla skóry wrazliwej



Przedmiotem dzisiejszej rozkminki będzie produkt który gości w moich zbiorach od ponad roku . W tym czasie zużyłam już z dziesięć jak nie więcej opakowań . 




Dopiero dziś kiedy to zużyłam kolejna tubę postanowiłam zebrać wszystkie siły i napisać co myślę o produkcie .
Peeling można kupić tylko w sieci drogerii Rossmann . Niestety nie pamiętam ceny ale jestem prawie pewna, że cena waha się pomiędzy 5 a 10 zł . Produkt ma pojemność 100ml . Opakowanie jest wykonane z miękkiego tworzywa co ułatwia aplikację i wydobycie produktu . 





Przeznaczony jest do skóry wrażliwej - przynajmniej takie słowa widnieją na opakowaniu.... ja jednak odradzam jego stosowania osobom których skóra jest delikatna , zaczerwieniona i podatna na podrażnienia .




Drobinki zawarte w peelingu są duże i ostre . Dla wielbicieli "zdzieraczy" to prawdziwy rarytas w odpowiedniej cenie . 
Peelingu używam głównie latem 2-3 razy w tygodniu w pozostałej części roku 1 raz w zupełności wystarcza , od czasu do czasu stosuję też peelingi drobnoziarniste innych firm takich jak Malwa czy Perfecta . 





Moim nowym pomysłem na inne zastosowanie tego produktu  jest zabieg na dłonie . Idealnie je peelinguje i odziera z martwego naskórka dzięki czemu dłonie są delikatniejsze w dotyku , gładsze i lepiej wyglądają . 

Zapach powiedziałabym , że jest dość chemiczny ... średnio przyjemny . Jeśli macie jakieś pytania , chętnie odpowiem .

1 komentarz:

  1. wiesz może, czy ten peeling jest dostępny jeszcze u Ciebie w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.