Naturalny + usta w kolorze wina .





Witajcie moi mili . Dziś kolejny makijaż naturalny do którego dodałam mocny akcent w postaci mocno czerwonej pomadki. Kolor wina idealnie wpisuje się w trendy jesieni dlatego zachęcam was do wykonania takiego makijażu .




Cienie które użyłam do wykonania tego makijażu pochodzą  z paletki sleek-storm . Użyłam najjaśniejszego perłowego cienia w kącik oka , mlecznego kawowego matu i brązu który delikatnie roztarłam . 



Dolną powiekę podkreśliłam czarnym i szarym cieniem . Rzęsy wytuszowałam essence 2in1 volume mascara (nie lubię tego tuszu ale mam zamiar go wykończyć ) .
Na usta nałożyłam 2 pomadki :
Kobo Celebrity lips 305 wine red
Mariza nr 15.



Lubicie czerwienie na ustach ? 

6 komentarzy:

  1. Hmmm czerwień jak najbardziej super!!:D Ale teraz poszukuję jakiegoś pięknego fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... był kiedyś taki fiolet w orimflame ale niestety nie mam pojęcia jak się nazywał ... ;)) spójrz na szafę kobo może tam coś znajdziesz :)

      Usuń
  2. ale piękny kolorek szminki;)
    ja bardzo lubię czerwone usta, ale na kimś innym - mi nie pasują;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdemu pasują :)) serio ! musisz szukać !

      Usuń
  3. bardzo ładny, codzienny makijaż - powieki cudowne! :)
    co do czerwieni na ustach uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dziękuję :) miło mi się czyta takie komentarze

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.